Koktajl Wellness czyli coś lekkiego na upalne dni

 Przedstawiam Wam szeroką gamę produktów Wellness dostepnych w ofercie Oriflame oraz ich zastosowanie:
A dzisiaj pragnę przedstawić Wam Czekoladowy koktajl Natural Balance. To odżywcza przekąska bogata w białko, błonnik i kwasy tłuszczowe Omega 3 i 6. Ma niski indeks glikemiczny. Naturalne składniki dostarczają optymalnego odżywienia i niwelują ochotę na słodkie. Idealna dla osób które chcą zredukować swoja masę ciała,albo utrzymać ją na idealnym poziomie:)
Skład w całości naturalny :)

Polecam z owocami sezonowymi :-)







Komentarze

  1. Chyba skuszę się na ten koktajl - na Twoich fotkach wygląda na bardzo smakowity deserek! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kiedyś go piłam - to doskonały sposób na zabicie głodu. Super wpis i czekam na kolejny - Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam że mają dostępne produkty spożywcze. a To ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam serie Wellness Oriflame, każdy znajdzie coś dla siebie:)

      Usuń
  4. Polecam także zupki z serii Wellness, świetnie zaspokajają głód a tym samym wspomagają dietę:) KAROLA :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem