piątek, 26 lipca 2013

Krem pod prysznic brzoskwinia&bazylia

Mamy lato i sezon na owoce w pełni dlatego dzisiaj przedstawie Wam produkt mocno owocowy a jest to krem pod prysznic z nawilżającą bazylią i brzoskwinią. Krem zachwyca cudownym,świeżym zapachem brzoskwiń. Pozostawia skórę nawilżoną ,elastyczną i miękką w dotyku a to za sprawą kremowej konsystencji która bardzo dobrze myje i pieni się. Posiada zrównoważone pH i jest odpowiedni do wszystkich typów skóry. Jeżeli spodoba się Wam ten zapach i będziecie chciały wrócić do niego częściej (nie tylko podczas kąpieli) polecam krem do rąk. Oprócz bazylii i brzoskwini- wyraźnie wyczuwalnej, krem wzbogacony jest gliceryną i olejem migdałowym. A dzięki temu szybko się wchłania i pozostawia dłonie doskonale nawilżone:).







8 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś coś takiego podobnego z Oriflame, nawet nie wiem czy ten sam, ale wiem że byłam zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  2. na pierwszy rzut oka myślałam, że to jakiś pyszny sok do picia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobiłaś takie zdjęcia, że go chcę, ale razem z całą resztą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam,polecam bo na prawdę warto go wypróbować :)

      Usuń
  4. fantastyczne zdjęcia, zachęciłaś mnie nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne i nietypowe połączenie - nie spotkałam się jeszcze z kosmetykiem z bazylią oraz brzoskwinią naraz... No a zdjęcia - cudowne. To przyjemność je oglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) a owocowych zdjęć będzie jeszcze więcej:)

      Usuń
  6. o kurde, wygląda jak sok w butelce:D

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)