niedziela, 21 lipca 2013

Milk & Honey czyli złoty dotyk luksusu

Witajcie! Dzisiaj przedstawie Wam wyjątkową serię Milk & Honey Gold, to złota seria dla kobiet, które lubią być rozpieszczane:)

Mleko i miód są używane do pielęgnacji od wieków. Znana jako "eliksir życia" kombinacja dostarcza skórze i włosom silne nawilżenie i odżywienie.

Wieloletnie doświadczenia pozwoliły stworzyć wyjątkową kolekcję Milk & Honey Gold
Seria ta dzieli się na kolejne podgrupy do pielęgnacji cery(kremy.mleczka),ciała i włosów(szmpon,odzywka,maska). Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam wspaniałą serię kosmetyków do pielęgnacji ciała.

A w moim koszyku znalazły się nasepujące produkty:

*nawilżający krem pod prysznic
*mydło w płynie
*odżywczy krem do rąk i ciała
*płyn do kąpieli


wspaniałą kremowa konsystencja płynu sprawi że podczas kapieli poczujesz sie jak bogini:) dodatkowo bardzo estetyczna buteleczka i piekny złocisty kolor:)

Odżywczy krem do rąk i ciała
pojemność 250 ml -jest bardzo wydajny
Krem sprawia że skóra jest intensywnie nawilżona i cudownie miękka :)
Konsystemcja kremowa,przyjemna,krem bardzo szybko sie wchłania i nie pozostawia tłustych plam
Rozkoszny zapach miodu i mleka :)

Krem idealny dla osób którzy pragną podarować skórze luksus idealnego nawilżenia :)

Polecam serię Milk & Honey Gold :) 



16 komentarzy:

  1. rok temu stosowałam maskę do stóp z tej maki i byłam z niej baaardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się to wszystko prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem do rąk i ciała jest rewelacyjny, miałam go kiedyś!


    ps. podaj mi adres - prześlę ci książeczkę z promocjami, pisałam o tym w ostatnim poście;)

    ola.wiecha@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem fanką serii Milk&Honey - mam wszystkie produkty które prezentujesz. Bardzo fajnie nawilżają skórę i przyjemnie pachną:) Mój numer jeden to krem do kąpieli - polecam go wszystkim, super sprawdza się również jako krem do golenia. M:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszą prześlicznie pachnieć <3.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam, ale brzmi naprawdę bardzo fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta seria udała się Oriflame wyjątkowo dobrze. Miałam kiedyś krem do ciała i żel pod prysznic... Ten zapach. Cudo! I z nawilżeniem również było bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie się to wszystko prezentuje. Już czuję ten zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Po obejrzeniu Twoich zdjęć napewno skuszę się na któryś z produktów!!! Marta <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie te kosmetyki wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam zapach tych produktów;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow cała seria wygląda bardzo kusząco ;) Będę musiała kiedyś wypróbować :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie to razem wygląda w tej skrzyneczce :) Lubię zapach miodowo mleczny.

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam Ci jeśli nie próbowałaś cukrowy scrub z tej serii - jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)