czwartek, 11 lipca 2013

Nature Secrets- mięta i malina

 Nature Secrets z energetyzującą miętą i maliną to seria która cieszy bardzo dużą popularnością wśród klientów. W ofercie dostępny jest dezodorant antyperspiracyjny,krem do rąk,mgiełka do ciała,mydełko i.... mój faworyt złuszczający żel pod prysznic który pragne Wam dzisiaj przedstawić :)

Pachnący żel z wyciągiem z mięty i maliny, który orzeźwia i złuszcza skórę. Zapewnia gładkość i pobudzającą dawkę energii. Zawiera drobinki peelingujące który doskonale złuszcza martwy naskórek nie podrażniając go. Dużym plusem jest zapach żelu świeża malina i orzeźwiająca mięta doskonale sie uzupełniają :)








7 komentarzy:

  1. zapragnelam tego produktu. czuje ze mieta polaczona z malina to moze byc co dla mnie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam:) na pewno będziesz z niego zadowolona :)

      Usuń
  2. pewnie pachnie nieziemsko!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie się zapowiada.. uwielbiam malinowe zapaszki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę mgiełkę i jest meeega cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obstawiam, że pachnie rewelacyjnie. Kusząco także wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)