sobota, 13 lipca 2013

Puder w perełkach Giordani Gold

Firma Oriflame oferuje szeroką gamę pudrów w perełkach w ofercie katalogowej dostępne są cztery kolory: Natural Peach, Natural Radiance, Natural Bronze,Dark Bronze. Oraz dwa w edycji limitowanej Giordani Gold Festive-mniejsze perełki które zapewniają skoncentrowaną siłę brązowego koloru oraz intensywny połysk i drugi Giodrani Gold Dreamy Moments. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam dwa spośród wyżej wymienionych   Natural Peach i  Giodrani Gold Dreamy Moments:)
Perełki brązujące używane są do skorygowania owalu twarzy oraz nadania jej słonecznego blasku. Perełki rozświetlające przeznaczone sa dla osób które lubia delikatny makijaż,podkreślają piękno Twojej skóry i rozświetlają karnację.



  Giordani Gold Dreamy Moments w eleganckim różowo- złotym pudełeczku z  lusterkiem 
Wystarczy jedynie Zakręcić pędzlem wśród perełek i omieć nim twarz, aby nadać cerze naturalny blask i aksamitny wygląd. Puder wzbogacony miką i krzemionką optycznie redukuje niedoskonałości i fantastycznie rozświetla twarz.



Girdani Gold Natural Peach-pigmenty rozświetlają twarz pięknym blaskiem

wystarczają na bardzo długo
daja dłutrwały efekt
rozświetlające dodatkowo ślicznie pachną :)









15 komentarzy:

  1. Te pastelowe kulki ślicznie wyglądają, mam słabość do takich kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają. Trochę jak cukierki, aż mam ochotę zjeść te pastelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Puder w perełkach uwielbiam od zawsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne kuleczki, zawsze chciałam je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder w kuleczkach to rzeczywiście bardzo fajny kosmetyk,warto go mieć w swojej kosmetyczce i jest dostępny w obecnej ofercie katalogowej:)

      Usuń
    2. kuleczki wyglądają wyjątkowo ładnie na Twoich zdjęciach

      Usuń
  5. Wyglądają cudownie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie mialam takiego kosmetyki, bo jakos rzadko używam pudru, ale jesli mialabym wybierac to chyba zdecydowalambym sie na taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam takie perełki ale z Glazel:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam takie kuleczki z Avonu tyle, że brązujące. Miałam wrażeniee, że się nigdy nie skończą :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam już o nim kilka pochwał :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie za dużo zabawy z takimi kulaskami ;) wolę prasowańce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też używam kulek Giordani Gold Natural Peach. Można nimi uzyskać efekt skóry muśniętej słońcem, są idealne na wieczorne wyjścia i kojarzą mi się z wakacjami:) to mój jeden z ulubionych kosmetyków Oriflame:))) M.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)