poniedziałek, 22 lipca 2013

Szampon do włosów cienkich Nature Secrets z rozmarynem i czarną porzeczką


Szampon do włosów cienkich Nature Secrets z rozmarynem i czarną porzeczką.
Delikatny szampon wzbogacony jest stymulującym olejkiem z rozmarynu i ekstraktem z czarnej porzeczki. Przeznaczony jest do włosów cienkich i słabych, doskonale je nawilża i ożywia.
Zapach jest dosyć specyficzny typowo ziołowy ale bardzo orzeźwiający.
Po umyciu włosy są bardzo miękkie,gładkie i miłe w dotyku.
Szampon dobrze rozprowadza się i pieni,
polecam go osobom które uwielbiają kosmetyki ziołowe.
W połączeniu z odżywką daje zaskakujące efekty.
Włosy sa miękkie a uczucie świeżości trwa długo.
Szampon idealny na lato:)


A Wy lubicie ziołowe szampony :)?






7 komentarzy:

  1. jeszcze nigdy nie miałam szamponu z oriflame!!! czas to zmienić i sprobowac!
    ☆ ☆ pozdrawiam ☆ ☆
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście pora to zmienić ja ze swojej strony bardzo polecam ten zaprezenowany powyżej:)

      Usuń
  2. Ja uwielbiam ziołowe szampony :), w dodatku mam cienkie włosy, wieć szampon dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm miałam kiedyś jakiś z tej serii :)
    PS. Zapraszam zatem ponownie i zachęcam do zalajkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wygląda. ;)
    Też jestem konsultantką Oriflame. :)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)