piątek, 30 sierpnia 2013

Katalog 13/2013 Oriflame


Już od najbliższego poniedziałku zacznie obowiązywać nowy katalog Oriflame 13/2013. Wiem, że dla niekórych z Was
2 września oznacza powrót do szkoły, pracy i całej masy przykrych obowiązków. Dlatego postanowiłam z  uśmiechem, energią i nowym hasłem przywitać nowy miesiąc :)


Przygotowałam dla Was listę- Top 10 produktów tego katalogu. Są to produkty tzw.niezbędniki każda kobieta ich używa dlatego trzeba je koniecznie mieć:)

1. NOWOŚĆ! Podkręcający tusz do rzęs Master Curl
-maksymalnie podkręcone rzęsy od nasady aż po końcówki
-półokrągła szczoteczka dokładnie rozdziela i wydłuża każdą z rzęs
-unikalna technologia Curl Protect z formułą wygładzającą rzęsy
Tusz poleca ambasadorka Anna Mucha
2. Pudrowy tusz do kresek - innowacja w makijażu, dostępny w trzech kolorach.
3. Oczyszczający korektor w sztyfcie z olejkiem z drzewa herbacianego i rozmarynu
zielona strona-zmniejsza widoczność przebarwień
beżowa strona- koryguje niedoskonałości
4.  Woda perfumowana Paradise
nuty zapachowe- pieprze różowy, płatki jaśminu, piżmo
5. Żel pod prysznic China Cherry Orchard- subtelny kwiatowy zapach
6. Żel eliminujący wyrastanie włosków- 
Kompleks opóźniający odrost włosów, proteiny jedwabiu i ekstrakt z orchidei zmiękczają i chronią, dbając o gładkość i piękny zapach skóry. 
7. Złuszczający scrub Swedich Spa
pisałam o nim TU
8. NOWOŚĆ! Nawilżający krem do rąk Milk&Honey Gold
seria Milk&Honey jest Wam na pewno dobrze znana,pisałam też o niej wcześniej TU
Krem zawiera 3x więcej składników nawilżających
9. Pianka do zmęczonych nóg
Ulga dla zmęczonych, ciężkich nóg po intensywnym dniu
10. NOWOŚĆ! Szampony z serii HairX
*Przeciwłupieżowy
* dodający włosom objętości
* do włosów farbowanych


A oto cały katalog zapraszam do oglądania,
na okładce ambasadorka Oriflame Anna Mucha




Serdecznie polecam katalog 13!

Miłego weekendu :)



12 komentarzy:

  1. Podoba mi się flakon tej wody, ale Mucha już niekoniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jest bardzo dobrą ambasadorką firmy :)

      Usuń
  2. ja z oriflame uwielbiam podkłady GG i linery:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakiej cenie jest ten korektor?

    OdpowiedzUsuń
  4. A nam Mucha nie przeszkadza :) Firma jest świetna i uwielbiamy te kosmetyki :D
    Zapraszamy do nas :)
    http://gangetpolska.blogspot.com
    Ginger&Roberta

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten tusz już zamówiłam u koleżanki, która zajmuje się Oriflame:) Ciekawe czy będzie dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wolę kupować kosmetyki w drogerii

    OdpowiedzUsuń
  7. och ten flakonik jest taki ładny

    OdpowiedzUsuń
  8. Szarpnęłabym się na tusz do kresek i korektor...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten tusz mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)