niedziela, 4 sierpnia 2013

Preppy Chic- czyli tradycyjne kwiatowe nuty z różowym pieprzem

Napewno wiele z Was już zdążyło poznać nowy zapach wody toaletowej Preppy Chic i nazwa ta nie jest dla Was obca:) Tradycyjne nuty kwiatowe przełamane są różowym pieprzem,całość tworzy zapach będący synonimem nowoczesnej kobiecej klasyki. Zapach pojawił sie w katalogu 11 wraz z inymi kosmetykami z tej serii: dezodorantem antyperpspirayjntm,kremem pod prysznic,balsamem do ciała oraz cieniami do powiek. Very Me Preppy Chic to nowy kobiecy szyk z odrobina przebojowości.
W dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić dwa z pośrów wyżej wymienionych produktów: antyperspirant i krem pod prysznic.
Antyperspirant sprawdza sie doskonale podobnie jak inne kulki z Oriflame ten dezodorant antyperspiracyjny dodatkowo pięknie pachnie i nie zostawia białych śladów:)
Delikatny krem pod prysznic, doskonale pieni się i ma cudowny zapach:)
Bardzo ładna jest również szata graficzna serii róż z granatem- kosmetyki będą ozdobą niejednej półki:) 





10 komentarzy:

  1. opakowanie jest na prawdę śliczne, przyciąga oko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, szata graficzna jest przepiękna :)). Ja muszę kupić całą linię mojego zapachu - podobno wtedy dłużej się Nas trzyma :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa recenzja :) zapraszam do nas w wolnej chwili
    http://dumbblondefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji powąchać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne opakowania, bardzo zachęcają do zakupu

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka świetna szata graficzna!:D Wyglądają genialnie!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. wszustko z ORIFLame JEST SUPER:d

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie ładnie wygląda. Chyba muszę spróbować. Przyda się urozmaicenie, bo jak ja się do czegoś przyczepię, to nie ma wybacz... ;)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)