wtorek, 13 sierpnia 2013

Scrub Swedish Spa z migdałami

Jeśli Twoja skóra potrzebuje regeneracji to produkt który dzisiaj przedstawię jest dla Ciebie :) Jest to złuszczający scrub Swedish Spa. Co takiego wyjątkowego ma w sobie ten produkt? Scrub posiada olejek imbirowy,kompleks Hydracare+, olejek ze słodkich migdałów i witaminę E. Dzięki takim składnikom aktywnym skóra jest świetnie nawilżona, złuszczona i wygładzona. Dodatkowo pięknie pachnie:)


Gęsta konsystencja z malutkimi złuszczającymi drobinkami




Poczuj się w swojej łazience jak w prawdziwym Spa dzięki scrubowi do ciała Swedish Spa, polecam wszystkim :)

18 komentarzy:

  1. Oj, naprawdę musi pięknie pachnieć! :)

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi zrobiłaś ochotę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż wyobrażam sobie zapach!!!✭ ✭ ✭ pozdrawiam z Gdyni!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia, zachęcające :) Dziękuję za odwiedziny! Pozdrawiam

    http://voguerka.blogspot.com
    http://facebook.com/voguerka

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety do kosmetyków z Avonu czy Oriflame podchodzę z dystansem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten scrub wygląda jak mus jabłkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten scrub jest ŚWIETNY, jestem jego szczęśliwą posiadaczka;) jak najbardziej polecam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba nigdy nie używałam scruba żadnego ;o

    OdpowiedzUsuń
  9. jeśli pójdę po kolejny to wybiorę ten :) zapach migdałów i konsystencja zachęca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. musi ślicznie pachnieć!
    PS prosiłaś o recenzje tej maski Natur Vita zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Może się skuszę, gdy spotkam go w drogerii (:
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Migdałowy ? kolejny mój ulubiony smak, zapach i postać :) mam już tyle rzeczy do wypróbowania a tutaj kolejny scrub... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten peeling!!! :) Jego zapach jest OBŁĘDNY, strasznie lubię takie korzenne aromaty. Do tego te widoczne łupinki migdałów czy czegoś tam...

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)