czwartek, 22 sierpnia 2013

Seria Pure Nature do zadań specjalnych

O oczyszczającej serii Pure Nature z olejkiem z drzewa herbacianego i rozmarynu na pewno nie jedna z Was słyszała albo czytała dużo dobrego:) To seria przeznaczona głownie dla cery tłustej oraz normalnej w każdym wieku. W ofercie Oriflame w skład serii wchodzi krem do twarzy, żel, preparat przeciw wypryskom, olejek, mydełko oraz nowość oczyszczające chusteczki. Walka z trądzikiem i cerą problematyczną  niegdy nie była łatwiejsza. Zadaniem preparatów jest ukojenie, oczyszcznie cery oraz redukcja zaczerwienień. Potwierdzone skuteczne działanie antybakteryjne dzięki olejkom z drzewa herbacianego i rozmarynu sprawią że Twoja cera będzie wolna od wyprysków, odświeżona i gładka:) 

Do stosowania punktowo również pod makijaż
Oczyszczające chusteczki w mgnieniu oka usuwają z twarzy zanieczyszczenia i resztki makijażu. Przeciwdziałają nadmiernemu błyszczeniu się skóry.




Delikatne mydełko, które nie wysusza skóry. Zawiera oczyszczający olejek z drzewa herbacianego i antybakteryjny olejek z rozmarynu, który usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum.











21 komentarzy:

  1. brakuje ci korektora z tej serii który jest rewelacyjny lepszy niż ten olejek
    nakładasz na noc stronę zieloną i pryszcz znika do rana lub jest mniejszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej serii miałam żel, bardzo dobry był:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia! Lubię takie! :-)

    Oriflame mnie intryguje kilkoma produktami, niestety nie mam dostępu do tej firmy, więc nie wiem, czy poznam je...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne zdjęcia! :)))

    Miałam kilka razy to mydełko do mycia twarzy - rzeczywiście świetne, dobrze oczyszcza, a przy tym nie ściąga skóry.
    Używałam też sztyftu do wyprysków, ale jakoś nie zauważyłam efektów jego działania. Trochę poszczypało, ale żeby cokolwiek się szybciej goiło, to nie sądzę.
    A, i jeszcze dwukolorowy korektor, ale ten zielony kolor (na zaczerwienienia) było widać pod podkładem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)

      nie prezentuję w tym poście korektoru, a o ile się orientuje zielonym kolorem smarujemy zmiany trądzikowe na noc.

      Usuń
  5. Jakie śliczne zdjęcia!:)
    Ja za kosmetykami z Oriflame nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie znam ;(


    Zapraszam do mnie na mały mix ;) www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oj dobre chusteczki to by mi się przydały:)

    OdpowiedzUsuń
  8. w tym katalogu można kupic te kosmetyki taniej tez miałam na nie oko;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam okazji stosować tych kosmetyków :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze byłam ciekawa tej serii, szczególnie kusi mnie mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny zestaw, ja miałam ten fioletowy, nie pamiętam dokładnie nazwy ale intensywny zapach toniku i żelu bardzo mi przeszkadzał

    OdpowiedzUsuń
  12. Regularnie używam żelu - znakomicie oczyszcza skórę i łagodzi zmiany trądzikowe! Ma charakterystyczny zapach, do którego można się przyzwyczaić. Na szczęscie jego skuteczność wynagradza zapach:))) Anka

    OdpowiedzUsuń
  13. zapowiada się całkiem fajnie, fajny skład, chociaż rzadko sięgam po oriflame to może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten płyn z rozmarynem i zieloną herbatą ;)
    zapraszam do siebie http://red-and-black-life-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Domowe Spa to cođ co uwielbiam w jesienne wieczory...

    Pozdrawiam
    www.esterlifestyle.com

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)