SPA


Lato powoli się kończy i wszyscy zaczynamy czuć zbliżająca się jesień. Niektórzy rozpoczynają właśnie ostatni tydzień wakacji, ja na szczęcie jestem studentką i mogę cieszyć się czasem wolnym jeszcze przez najbliższy miesiąc:) Ale to nie o tym chciałam pisać w dzisiejszym poście, a o serii kosmetyków dzięki której bez niewielkich nakładów finansowych możesz poczuć się jak w ekskluzywnym SPA.
Kurację wystarczy zastosować raz w tygodniu.
Przedstawiam serię kosmetyków SWEDISH SPA do pielęgnacji twarzy:
1 krok -złuszczenie-
Wygładzający scrub do twarzy Swedish Spa
Na początku dodam tylko że scrub został doceniony przez czytelniczki i dziennikarzy Cosmopolitan  przyznając mu kryształową statuetkę w kategorii popularne kosmetyki do pielęgnacji twarzy.
A to duży zaszczyt:) Zawiera złuszczające drobinki, przeciwutleniający malachit i nawilżający kompleks Hydracare+. Scru eliminuje martwe komórki naskórka i dokładnie usuwa zanieczyszczenia sprawia, że cera po nim jest głądka i miłą w dotyku. Doskonale odświeża skórę. Nadaję się do wszystkich typów skóry, nawet do delikatnej ze względu na drobną ziarnistość. Moje klientki doceniają go również za wydajność.

2 krok- oczyszczanie
 Zawiera kompleks Hydracare+, oczyszczający malachit i glinkę białą bogatą w cenne mikroelementy i minerały.
 Maseczka doskonale przygotowuje cerę na przyjęcie składników odżywczych i uwalnia skóre od szkodliwych toksyn. Bardzo dobrze oczyszcza skórę i pozostwia ją promienną, gładką i bardziej ożywioną.

I 3 krok- nawilżanie
Serum przywracające równowagę skóry Swedish Spa Swedish
Spa Rebalancing Face Serum- mój ulubiony produkt:)
Wzbogacone ochronnym malachitem, olejkiem ze słodkich migdałów i kompleksem Hydracare+.
Produkt dba o równowagę Twojej cery. Serum intensywnie nawilża skórę i dostarcza jej odpowiednią ilość składników odżywczych.
Zapewnia promienny blask i poprawia nawilżenie.
Bardzo szybko się wchłania:)

SWEDISH SPA- Twoje domowe SPA to chwila relaksu dla Ciebie :)


Komentarze

  1. Aż wstyd się przyznać, ale nie mam absolutnie nic z oriflame :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana , nie ograniczaj się ! Przecież możesz pisać o jednym i o drugim ! :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. seria swedish spa z Oriflame podbiła moje serce

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjecia i post:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/follow-me-down.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie przekonują mnie kosmetyki katalogowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś jak 3 kroki :). Zaciekawiłaś mnie tym scrub'em :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post :)

    Obserwujemy?
    http://moj-styl-ma-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. przydałyby mi sie takie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten peeling jest dla mnie zbyt delikatny i ma dziwną konsystencję. Za to maseczka z glinką zieloną sprawdza się rewelacyjnie, zużyłam 2 tubki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe, czy kiedyś staną na mojej drodze

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem