Especially Escada - Delicate notes

Dzisiaj do mojej skrzynki pocztowej trafiła karta zapachowa wody toaletowej Especially Escada - Delicate notes. Escada Especially Escada Delicate Notes to delikatna wersja Escady Especially, która wyraża subtelność rozkwitających płatków róż skąpanych poranną rosą. Zapach jest świeży, bardzo delikatny, subtelny, lekki  i wg mnie jest idelany na wiosnę, kiedy wszystko budzi się do życia:)

Nuty zapachowe:

Nuty głowy: japońska róża, gruszka, grejpfrut
Nuty serca: ylang-ylang, hibiskus, róża
Nuty podstawy: drzewo sandałowe, piżmo

Cena za 50 ml to ok.140 zł

video


Znacie ten zapach :)?
Jak Wam sie podoba?

Komentarze

  1. Nie miałam, nawet nie próbowałam, obecnie mam Trussardi Delicate Rose polecam :) Escadę sprawdze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ale uwielbiam to połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER:*:*
    obserwuje
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. sprawdź w perfumerii albo dobrej drogerii:)

      Usuń
  5. Świetny blog :) obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. znam, bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie znam tego zapachu ale świetna jest buteleczka <3

    u mnie na blogu konkursy, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam jeszcze tego zapachu. Muszę go kiedyś wypróbować ;3

    Zapraszam : http://zakupoholicyznadulicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z opisu stwierdzam, ze pewnie przypadnie mi do gustu. :)
    Ja jednak nie potrafiłabym wydac aż tyle na perfumy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego zapachu, ale jestem bardzo ciekawa. Jak będę w większej drogerii to z chęcią wypróbuję, co to za zapach.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa tego zapachu, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem