sobota, 28 września 2013

Pomadka Colour Drop


Nowością katalogu 14/2013 Oriflame jest Pomadka Colour Drop. Pomadka świetnie nawilża usta, a piękny bardzo wyraźny kolor utrzymuję się przez długi czas :)
To co wyróżnia ten kosmetyk od pozostałych to innowacyjny kształt. Końcówka w kształcie kropli rosy to gwarancja niekończącej się się perfekcji i precyzji. Ta "kropla rosy" idealnie naśladuje kształt kobiecych ust. 

Pomadka daje subtelny i lśniący kolor. Każda z Was znajdzie kolor odpowiedni dla siebie bo dostępna jest aż w 8 odcieniach.

Kolor Liquid Red

Kolor Peach Sensation


Pomadka została wybrana jako jeden z pięciu hitów do makijażu września wg Wizaz! :)





16 komentarzy:

  1. piękne wszystkie:D
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym wolała jakieś beze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy kolor na pewno by Ci odpowiadał:)

      Usuń
  3. ładne kolory i fajnie wyprofilowana szminka

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno nie miałam nic z Oriflame, ale czerwień tej pomadki mnie urzekła, jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygladają ładnie ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe kolory!wspaniale!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam kochana,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak z trwałością? Bo właśnie zastanawiam się nad nią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolory naprawde piękne
    zapraszam do mnie:D
    rozaliafashion.blogspot.com
    nowy post:D

    OdpowiedzUsuń
  9. MArka nam znana, kiedyś sporo tak kupowaliśmy:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)