piątek, 20 września 2013

Niezbędny produkt- kremik Tender Care

Produkt który chciałabym dzisiaj Wam przedstawić to absolutny bestseller jeżeli chodzi o produkty Oriflame-kremik uniwersalny Tender Care. W czym tkwi jego niezwykłość? Być może w tym, że kremik doskonale nadaje się po prostu dla wszyskich i używany jest do różnych problemów skórnych. Sięgamy po niego kiedy mamy szorstkie łokcie aby nawilżyć usta,na powieki,dłonie itd. Dużą zaletą kremiku jest również jego wielkość-bez problemu mieści sie w torebce.Firma Oriflame wprowadziła różne zapachy albo jak ktoś woli smaki kremików-wiśniowy,czekoladowy,migdałowy, waniliowy,karmelowy i kokosowy. 

Wiśniowy :)

Czekolada :)

Kokos :)

Krem uniwerslny to niezawodna ochrona a zarazem ukojenie dla suchej skóry. Wzbogacony kojącymi skórę olejkami i subtelnym zapachem:) Krem koi skórę i odpowiednio ją nawilża. Produkt absolutnie niebędny w kosmetyczce każdej kobiety :)

W 14 katalogu obowiązującym już od poniedziałku czeka na Was wspaniała promocja:
1 dowolny krem uniwersalny za 12,90
2 dowolne 9,90 za sztukę!
A do wyboru są trzy kremy uniwersalne: kokosowy, wiśniowy i migdałowy :)


Zapraszam do obejrzenia katalogu.


Serdecznie polecam :)
Twój kremik Tender Care już na Ciebie czeka:)


15 komentarzy:

  1. kokosowy <3 musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z lepszych produktów do ust jakie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam sie z tymi kremikami:) Fajne musza być;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kremiki są na prawdę bardzo fajne i użyteczne :)

      Usuń
  4. nie miałam jeszcze żadnego muszę to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie balsamiki są megaaa...
    Zapraszam do mnie na nową notatkę.
    Pozdrawiam ciepło.
    N.

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam ten krem w złotym opakowaniu, śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś ten w najjaśniejszym opakowaniu ;) Dobrze działał, ale nie lubię tych kosmetyków w tym opakowaniu. Mam długie paznokcie i cięzko go wydobyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam czekoladowy, ogólnie chorobliwie zakupuje mazidełka tego typu do ust a później wyrzucam. Po jakimś czasie po zakupie idą w odstawkę;/
    Pozatym chyba wole formę pomadki bo wydobyć z tego opakowania produkt przy dłuższych paznokciach to horror:D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stosowanie takich produktów kiedy ma się długie paznokcie może być rzeczywiście uciążliwe. Ale opakowanie kremiku jest niewielkich rozmiarów więc stosowanie nie powinno nikomu sprawić kłopotu:)

      Usuń
  9. uwielbiam czekolade, wanilię i migdał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. używam ich są rewelacyjne <3


    U mnie na blogu konkurs z Dash! http://mildclouds.blogspot.com/2013/09/urodzione-niespodzianki-1-konkurs-dash44.html

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)