czwartek, 5 września 2013

Płyn micelarny- Ideal Soft


     Szukając odpowiedniego produktu do oczyszczania na pewno wiele z Was trafiło na płyn micelarny. Dlaczego taka nazwa? Płyn micelarny zawiera w swoim składzie micele - bardzo malutkie kuleczki (nazywane są również jako małe magnesy) złożone z wielu połączonych ze sobą cząsteczek zawieszonych w roztworze wodnym. Zewnętrzne cząsteczki tworzące micele mają własności hydrofilowe (przyciągają wodę), natomiast cząsteczki tworzące wnętrze miceli są hydrofobowe (odpychają wodę, ale dobrze łączą się z tłuszczami). 


 Płyny micelarne można stosować do:
 - demakijażu ( zastępują mleczko płyn do demakijażu), 
 - do oczyszczania twarzy (zastępują żel myjący)
 - do przywracania odpowiedniego pH skóry (zastępują toniki)

Płyn micelarny to niezwykle delikatny produkt, który oczyszczając skórę nie narusza jej płaszcza wodno-lipidowego. Dobry płyn micelarny zawiera składniki nawilżające i odżywcze, nie ma zaś w składzie detergentów takich jak laurylosiarczan sodu (SLS, od ang. Sodium Lauryl Sulfate). Myje on skórę delikatnie i dokładnie, nie wywołując podrażnień (np. pieczenia, czy zaczerwienienia) 

Tego rodzaju produkt do oczyszczania twarzy, polecany jest szczególnie osobom z wrażliwą i suchą skórą, nadaje się również dla każdego typu cery. Istotną jego zaletą jest to, że nie podrażnia i nie obciąża skóry oraz, w przeciwieństwie do mleczek kosmetycznych, nie pozostawia na jej powierzchni tłustej warstwy. 

Dzisiaj chcę Wam przedstawić produkt o którym z pewnością słyszałyście a wiele z Was napewno już go używało L`Oreal Ideal Soft Oczyszczający płyn miceralny do cery suchej i wrażliwej.
Płyn idelanie, szybko i skutecznie zmywa makijaż nie wywołując podrażnień. Nie wysusza skóry, nie uczula, nie szczypie w oczy, dodatkowo koi skórę twarzy. Nie klei się, jest bardzo wydajny nie posiada również zapachu.
Dostępny jest w drogeriach i hipermarketach, często można go znaleźć w promocji. 
Zamknięty jest w ładnym i wygodnym opakowaniu. Polecam nie tylko do skóry wrażliwej i sucher ale również do innych typów skóry.


Używałyście go:)? Lubicie płyny micelarne?







18 komentarzy:

  1. też robiłam recenzje u siebie:) bardzo lubię, obecnie mam ten z Farmony ale na pewno do niego wrócę jak mi się skończy, najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam tego micela, ale kusisz, by wypróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nie będziesz żałowała:)

      Usuń
    2. Tym bardziej, że widać same pochlebne opinie :-)

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam, ale kusi mnie już od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  4. duzo dobrego sie o nim słyszy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię BeBeauty z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze go nie miałam, zazwyczaj z Alkemiki lub Bebeauty :)
    jednak zastanawiam się nad jego kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam, używałam i bardzo polubiłam!:) wiele osób porównuje ten micel z biodermą :)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio podkradłam go mojej Mamie i pierwsze wrażenia mam bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zrobiłam duży zapas biedronkowych i w najbliższym czasie niczego nowego nie będę mogła wypróbować :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam jeszcze różne zapasy ale po ten sięgnę w pierwszej kolejności:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię płyny micelarne :) Chętnie też wypróbuję ten!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam płyny micelarne:) tego jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój ulubieniec wśród płynów micelarnych :) Ja mam cere mieszaną i u mnie także bardzo dobrze się sprawdza. Pozdrawiam i zostaję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja od dawna używam płyn micelarny z oferty Oriflame ;-) ZNACIE?

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)