Rzęsy podkręcone jak nigdy wcześniej :)

Podkręcone i piękne rzęsy są marzenim niemal każdej kobiety:) Podwinięte i niebotycznie długie rzęsy to obowiązkowy element sexy makijażu. Takie rzęsy zachwycają i sprawiają, że czujemy się niesamowicie pięknie. Na rynku jest bardzo dużo podkręcających tuszy do rzęs jednak użytkowniczki nie są zadowolone z ich efektu. A tusz który dzisiaj Wam przedstawie doskonale podkręca rzęsy i to na długi czas bo efekt podkręcenia utrzymuje się nawet do 14 godzin!

Cały sekret tkwi w innowacyjnej półokrągłej szczoteczce która unosi wszystkie rzęsy od nasady aż po końcówki nawet o 43°. Wyjątkowa budowa szczoteczki sprawia, że tusz perfekcyjnie pokrywa i wygładza Twoje rzęsy za każdym pociągnięciem.


Tusz zawiera składniki, które dodatkowo dbają o rzęsy. Wyciągi z otrębów ryżowych, wosku pszczelego i wosku carnauba wygładzają i pielęgnują  rzęsy, pozostawiając je bez żadnych grudek. Dodatkowo Panthenol odżywia rzęsy od środka, podczas gdy Witamina E odżywia je i utrzymuje w jak najlepszej kondycji.

I efekty jakie daje tusz:


Perfekcyjnie podkręcone rzęsy, wydłużone bez grudek i bez sklejania.
Podkręcający tusz do rzęs Master Curl serdecznie polecam:)


Używałyście już tego tuszu :)?
Czym kierujecie sie przy wyborze tuszu do rzęs?



Komentarze

  1. ja wolę silikonowe szczoteczki ale efekt jest dobry

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj a ja tak nie lubię takich szczoteczek..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to szkoda, bo ta szczoteczka jest bardzo dobra:)

      Usuń
  3. efekt całkiem niezły, ale nie kupuję ich kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę mieć podkręcone, wydłużone, pogrubione rzęsy :D
    Mam pump it up curling z lovely jest fajny i odpowiada moim oczekiwaniom po 2 warstwach :) zamówiłam jeszcze shock xxl ciekawe jak sie spisze
    mam jeszcze próbkę clinique gdzie produkt pełnowymiarowy ok. 115 zł tylko wydłuża rzęsy no ale :) za tę cenę spodziewałabym się czegoś "wow"

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam tego tuszu, ale na rzęsach świetnie się prezentuje, muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno będziesz zadowolona, serdecznie polecam :)

      Usuń
  7. efekt faktycznie dobry, ale wolę szczoteczki silikonowe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię takie szczoty, bo super właśnie podkręcają rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szoteczka jest bardzo dobra i perfekcyjnie wyprofilowana :)

      Usuń
  9. Niezbyt lubię takie gęste szczotki, ale wygięte owszem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiście pięknie podkręcone :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, tusz bardzo ładnie podkreślił Twoje rzęsy :) I nawet jego szczoteczka mi odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. może być dobry:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem