Sposoby na dodanie włosom objętości

W 13 katalogu Oriflame pojawiła się nowa seria szamponów
i kosmetyków do pielęgnacji włosów. Wśród kilku serii mi najbardziej do gustu przypadła ta dodająca włosom objętości. Nawet z delikatnych, cienkich włosów można uzyskać fryzurę pełną objętości. Najbardziej trendy są teraz włosy w stylu Kate Middleton. Stawiamy na długość połysk miekkość i przede wszystkim dużą objętość nie tylko na wielkie wyjścia, ale także na co dzień.
Po pierwsze ważna jest odpowiednia pielęgnacja a dodawanie objętości należy rozpocząć już na etapie mycia włosów. Warto wybrać szampony o lekkiej konsystencji, które nie będą obciążać włosów. I taki dokładnie jest szampon z nowej linii Oriflame. Lekki szampon delikatnie oczyszcza włosy, jednocześnie zwiększając ich objętość. Zawiera Składniki aktywne:
*
6- Ginerol (ekstrakt z imbiru)
* Kompleksy ceramidowe
Dodatkowo szampon pięknie pachnie jak jabłko.
Nowością jest również odżywka w sprayu, która nie wymaga spłukiwania. Pomaga ona opanować niesforne pasma i ułatwia rozczesywanie włosów.

Serdecznie polecam szampon dodający włosom objętości HairX Volume Boost oraz odżywkę w sprayu.

Ważne jest równiez aby podczas modelowania być bardzo cierpliwym. Pracować z małymi sekcjami włosów, błędem jest zajmowanie się zbyt dużą ilościa naraz. A włosy modelować kiedy są jeszcze wilgotne tylko wtedy zostaną ułożone dokłanie jak tego chcesz.

Objętość w stylu "out of bed". Susz włosy trzymając głowę pochylona do dołu. Aby dodać fryzurze blasku użyj produktu nabłyszczającego, ale nie stosuj go przy nasadzie włosów. Nabłyszczanie jest końcowym etepam stylizacji.
A Twoje zawsze będą wyglądać pięknie i olśniewająco:)


Komentarze

  1. fajne produkty, przydały by mi się takie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Dawno temu kupowaliśmy produkty Oriflame, nie wiedzieliśmy, że teraz są tam takie nowości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo nowości :)
      link do obecnego katalogu http://pl.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml?per=201312

      Usuń
  3. Moje włosy nie potrzebują objętości więc to nie produkty dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to prawda, piękne zdjęcia, ja na szczęście nie mam problemów z objętością włosów, wręcz jest zbyt duża ( puch ) i szukam produktów, które je lekko obciążą, a nie podniosą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja teraz mysle o zmiane koloru wlosow

    OdpowiedzUsuń
  6. Księżna Kate ma włosy wręcz idealne :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      to prawda włosy Kate są piękne:)

      Usuń
  7. Czego, jak czego, ale objętości to akurat moim włosom nie brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe jak by działały na moje włosy:)
    Avon wprowadził ostatnio też nowy produkt do zwiększenia objętości włosów, chyba się skuszę, bo do Oriflame jak już mówiłam dostępu nie mam:(

    OdpowiedzUsuń
  9. ja staosuje bez objętości , moim włosom zdecydowanie jej wystarczy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. o tak! ja mam tak płaska głowę!♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. mi by się nie chciało w takie coś bawić ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze, że moje włosy nie potrzebują objętości
    bez tego mam burzę na głowie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem