poniedziałek, 30 września 2013

Zestaw Chocolate Dream

Rozkoszuj się zmysłowym aromatem czekolady nie licząc przy tym kalorii:) Brzmi kusząco:)


W dzisiejszym wpisie chciałabym przedstawić Wam Zestaw Chocolate Dream w skład którego wchodzi: żel pod prysznic, płyn do kąpieli i krem do rąk. O samych produktach nie będę rozpisywała sie długo bo mówią same za siebie:) Żel w swoim składzie nie posiada mydła dzięki temu oczyszcza skórę delikatnie ją pielęgnuje. Płyn do kąpieli doskonale sie pieni, bąbelki o zapachu czekolady są prawdziwą rozkoszą :) A krem do rąk zapawnia doskonałe nawilżenie, wspaniale pielęgnuje i ślicznie pachnie:)


Kolekcja słodka jak marzenie :)


17 komentarzy:

  1. Idealny zestaw na jesienną chandrę:) jestem szczęsliwą posiadaczką i polecam wszystkim mieć przynajmniej jeden produkt z tej serii!!! Aśka

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm... apetyczne fotki:) Kosmetyki te mają śliczne opakowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również zamówiłam zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej jakie cudeńka uwielbiam takie zapachy:*)
    dzięki za odwiedziny!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czekoladę! Muszę koniecznie wypróbować ten żel pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam :) W wolnej chwili zapraszam na konkurs, do wygrania pudełeczko FJBOX z biżuterią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam płyn, pachnie super ale niestety za drogi jak na taką małą buteleczkę.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)