wtorek, 8 października 2013

Balsam do ust Beauty Wonder

Ochronny balsam do ust powienien być odpowiednio dobrany do pory roku. Jesienią i zimą należy wybierać te, które zawierają wosk. To świetna bariera ochronna – wosk doskonale wnika w skórę i dłużej się na niej utrzymuje. Balsam który dzisiaj Wam przedstawiam zawiera nie tylko wosk. Oriflame Beauty Wonder balsam do ust spełnia dwie podstawowe funkcje doskonale chroni i nawilża usta. I nie wymagajmy niczego więcej od ochronnego balsamu bo kolor ma zapewnić nam pomadka lub błyszczyk
Balsam zawiera kojący wyciąg z aloesu oraz witaminę A i E. Wzbogacony jest ekstraktem z pereł co zapewnia delikatnie lśniący efekt. W składzie balsamu znalazł się również olejek rycynowy.
Co do opakowania bardzo estetyczne i eleganckie a przede wszystkim wygodne w użyciu.

Nigdy nie rezygnuj z balsamów do ust – cienki naskórek na wargach wymaga troskliwej ochrony o każdej porze roku.


14 komentarzy:

  1. Mam ją- jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny balsamik,przydałbys ie na moje spierzchnięte usta ale raczej używam zwykłej szminki;)
    zaparszam na rozdanie http://puderniczkama.blogspot.com/2013/10/zapraszam-na-moje-rozdanie.html
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny balsam i znów super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim piękne,estetyczne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda ładnie, ja niestety uzywam balsamów, tylko wtedy jak juz muszę:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ją. :)) Uwielbiam. <33 Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak tylko wyduszę tisane to chętnie zainwestuje. uwielbiam mazidła do ust ale zapominam o nich:( sięgam dopiero jak przypomnę sobie;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglada niezle, muszę zainwestować ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam nie moge sie rozstac z moimi szminkami kolorowymi i blyszczykami :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. moje usta są ostatnio bardzo suche, muszę zainwestować w coś lepszego:(

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie mój balsam się skończył, koniecznie muszę jakiś nowy kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)