Ocet z malin do włosów

Zanieczyszczone powietrze, stres mogą powodować utratę koloru i matowienie włosów. Firma Marion stworzyła produkt z octem z malin aby przywrócić włosom blask, siłę i elastyczność. Unikalna formuła octu z malin oraz koktajlu owocowego  delikatnie oczyszcza, usuwa resztki szamponu z włosów oraz pomaga przywrócić im naturalną kwasowość skóry głowy. Produkt znacznie poprawia kondycję włosów jest w stanie przywrócić im pełny blask, wygładzić je i nawilżyć, a ekstrakty z owoców poprawiają strukturę włosa. Kąpiel odbudowująca nie zawiera parabenów, SLES i SLS. Buteleczka o pojemności 130 ml w przypadku długich włosów(a ja takie posiadam:)) wystarcza na 5- 6 użyć. Po kapieli włosy dużo łatwiej się rozczesują, wygląją na zdrowsze, są miękkie w dotyku a na dodatek pięknie pachną :)


Komentarze

  1. od jakiegos czasu chce kupic i nigdzie nie moge dostac, pozostaje przez internet zamowic;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ocet do włosów..., dziwnie to brzmi. Chyba się nie zdecyduję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech nie kojarzy się Wam z takim octem spożywczym ;)

      Usuń
  3. pierwszy raz widzę taki produkt, ale wydaję się ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama jak była młoda moczyła włosy w occie by nadać im blask i miękkość, to stary i dobry sposób, ale jeszcze nie próbowałam:)
    Chętnie bym wypróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba widziałam w drogeriach polskie muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie próbowałam,ale poszukam tego kosmetyku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. chce poznać zapach <3333
    zapraszam nowy post:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/sklep-bluebell-imc.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam dużo różnych opinii na temat tego specyfiku :) ale sama chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem