piątek, 4 października 2013

Puder Pyłkowy Beauty Studio Artist


Dzisiejszy post będzie o produkcie bez którego wiele Pań nie wyobraźa sobie wykonania codziennego makijażu. To Puder pyłkowy Oriflame Beauty Studio Artist. Puder jest leciutki, drobno zmielony, ma przyjemną, niezbrylającą się konsystencję. Doskonale matuje i to na bardzo długi czas. Nadaje się do każdego typu cery a to we względu na biały kolor. Jest transparentny(nie obawiajcie sie tego białego koloru:)!).

Produkt nieasamowicie wydajny i w eleganckim opakowaniu.
 Zawiera kompleks Illuma Flair™, który sprawia, że skóra wygląda naturalnie w każdym świetle.
Puder nie zatyka porów zapewniając naturalny wygląd bez efektu maski.
Dzięki niemu cera się nie błyszczy i wygląda nieskazitelnie.




Puder jest świetnym wykończeniem makijażu :)
Serdecznie polecam:)



17 komentarzy:

  1. podoba mi się, jeszcze takiego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ŚwieTny mam go jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry produkt

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały

    pozdrawiam i życzę miłego weekendu:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś transparentny od Vichy dermablend, ale mnie wysuszał. teraz używam Mahattanu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba go sobie sprawię. Ile Cię kosztował? Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie wygląda. :) może kiedyś wpadnie mi w łapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy go nie używałam, więc może czas wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie stosowałam, ale zaciekawiłas mnie;-)
    obserwujemy? www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)