czwartek, 31 października 2013

`Rose` Barwy Harmonii

Mydło różane Barwy Harmonii z firmy Barwy to niekwastionowany hit w kategorii pielęgnacji i higieny wśród mydeł. Wiele z Was na pewno już je używało, a więc dzisiaj krótka recenzja mydełka ode mnie.
Mydło różane powstało w oparciu o recepturę, której tradycja sięga 1949 roku.
Główny składnik mydła, ekstrakt z dzikiej róży działa antyseptycznie i tonizująco. Masło shea gwarantuje nawilżenie i ochronę przed wysuszeniem. Zawarta w mydle witamina E od lat znana ze swoich właściwości odmładzających zapewnia ochronę przed starzeniem.
Mydło doskonale pielęgnuje i perfekcyjnie pachnie różami. Zapach jest bardzo naturalny i idealnie oddaje różany aromat. Bardzo dobrze się pieni.
Mydło jest dosyć sporych rozmiarów - 200g... i początkowo sprawia problemy w sprawnym operowaniu.
Nie jest to jednak problem bo duża objętość mydła wpływa na wydajność przez co mydełko wystarcza na długi czas. 
 Bardzo dobre nawilża skórę -  po myciu jest gładka i bardzo miękka. 
Nie podrażnia i nie uczula.

Używałyście już tego mydła :)?


14 komentarzy:

  1. nie używałam, ale jestem ciekawa i to bardzo ;-))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie używałam takiego mydełka w kostce, musi pięknie pachnieć! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, wyobrażam sobie jak pięknie to musi pachnieć ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie różne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam to mydełko! Właśnie w październiku je zużyłam i bardzo tęsknie, kupie je ponownie przy najbliższej okazji!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym chętnie użyła, ale jakoś nigdzie go nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno dostępne jest w drogerii Rossmann:)

      Usuń
  7. Niestety nie ale po wyglądzie czuję, ze musi być cudowne !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam je ;) piękny zapach , bardzo dobre ;) miałam jeszcze takie samo w innym zapachu ale zapomniałam już jakie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go, ale wiem że pachnie obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam to mydełko. lubiłam jego zapach

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam od nich oliwkowe - jest genialne ;d

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)