Weekendowa klasyka czyli woda tolaletowa Eclat Weekend

Mamy weekend więc prezentuję zapach dzięki któremu będziecie mogły poczuć zew wolności, to woda toaletowej Eclat Weekend.
Twórczynią zapachu jest Nathalie Lorson, której zamiarem było stworzenie zapachu pełnego naturalności, elegancji i subtelności. Kompozycja rozpoczyna się akordami soczystej gruszki, czerwonej porzeczki i bergamoty, po których następuje kwiatowe serce - kwiat lotosu, róża oraz liść bambusa. Bazę perfum tworzą brzoskwinia, cedr oraz piżmo.  Nathalie Lorson perfumiarka stworzyła wiele wspaniałych zapachów takich jak: Remember Me Dior, D&G Feminine, Dita Von Teese oraz klik
     

Eclat Weekend jest jedną z najlepiej sprzedających się zapachów dla kobiet w Oriflame:). Lekka kompozycja pełna eleganckich, kwiatowych i owocowych akcentów. Jest ultrakobieca i wyrafinowana. 
Prosta a zarazem bardzo elegancka butelka.
Wolność, radość życia oraz nadmorski szyk - to wszystko znajdziemy zaklęte w złociście perłowym flakonie Eclat Weekend.


Otul się lekkim, sensualnym i zmysłowych zapachem.
Eclat Weeked to Twój bilet do niekończących się wakacji! :)
Miłego Weekendu :)




Komentarze

  1. Jeszcze nie natrafiłam na ten zapach :)
    Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Regularnie kupuję kosmetyki Oriflame i szczerze zastanawiałam się nad tą wodą, szkoda tylko, że w katalogach nie mogę spotkać próbki z jej zapachem, bo wiesz, dla laika mieszanina tych wszystkich magicznych składników niewiele mówi.

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym go sprawdziła na swojej skórze, od dawna poszukuję bardzo subtelnego i naturalnego zapachu z nutą kwiatową lub owocową ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mój zapach choć nieraz miałam z nim stycznosc

    OdpowiedzUsuń
  5. chcialabym poznać zapach:D<3
    obserwuje
    rozaliafashion.blogspot.com - jeśli możesz kliknij w baner z napisem SHEINSIDE po prawej stronie na dole

    OdpowiedzUsuń
  6. pamiętam ten zapach jak przez mglę. dziękuję za słowa wsparcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. pamiętam ten zapach jak przez mgłę, dziękuję za słowa wsparcia

    OdpowiedzUsuń
  8. it's great! congratulations! Do you wanna follow each other? let me know! I wait for you on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  9. mialam kiedys Eclat ale tą klasyczną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale podoba mi się minimalistyczny falkon

    OdpowiedzUsuń
  11. Musi pięknie pachnieć, subtelnie i delikatnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. You are BRILLIANT!

    Would you like follow each other? I'll be soo glad :) let me know and I'll be follow back


    ADDICT BE ICONIC BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaką ja mam słabość do zapachów :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa tego zapachu.
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy jej nie miałam, ale jestem ciekawa jak pachnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem ciekawa tego zapachu ;-)) lubię perfumy ;))) obserwuję >>klika twoją witrynę;))

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam tego zapachu. trzeba wyprobowac :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten cudowny zapach:) Zapisujcie się do Ori dziewczyny i zamawiajcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) to prawda Eclat Weeked to wspaniały zapach :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem