Perfumowana woda Love Potion

   
W ramach kolejnych propozycji do świątecznych prezentów przedstawiam Wam perfumowaną wodę Love
Potion. Te perfumy to prawdziwa gratka dla miłośniczek zapachów oraz kolekcjonerek oryginalnych flakonów:  Love Potion od Oriflame czerpie inspiracje ze świata magii i alchemii.
Wewnątrz znajdziemy kompozycję na bazie dwóch nut zapachowych – imbiru i czekolady. Oba składniki jako afrodyzjaki pobudzają i subtelnie oddziaływają zarówno na kobiece, jak i męskie zmysły.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: mandarynka, imbir, rum
nuta serca: kwiat kakaowca, lilia, wanilia
nuta bazy: czekolada, bób tonka, drzewo sandałowe
Zapach jest mieszanką razem wziętych następujących kompozycji: Kylie Minogue – Sexy Darling, Cacharel – Amor Amor, Oriflame – Enigma. 
Flakonik jest równie doskonały jak same perfumy, stanowi również przepiękną ozdobę wnętrza.

Znacie te perfumy :)? Jak Wam sie podoba flakonik :)?



Komentarze

  1. miałam i jest boski <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/pachnaca-kraina.html
    ps. poklikasz u mnie w banery? dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o nich, ale flakonik jest czadowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Flakonik genialny, bajkowy

    Pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem