Płyn micelarny BeBeauty


Dziś krótka notka o płynie micelarnym BeBeauty. Przeznaczony jest on do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu do skóry wrażliwej. Po zasięgnięciu opinii w internecie postanowiłam sprawdzić w czym tkwi fenomen tego micelu:) Z pewnością niewątpliwym plusem jest dostępność płynu- bez problemu znajdziecie go w popularnym dyskoncie;) Nie zawiodłam się, oczyszczające micele bardzo dokładnie usuwają makijaż i zanieczyszczenia. Nie podrażnia oczu i jest łagodny dla skóry. Zawiera ekstrakt z malwy który działa nawilżająco i d-panthenol- działanie  przeciwpodrażnienieniowe. Z pewnością warto w niego zainwestować zwłaszcza, że cena kosmetyku to niecałe 5zł.
Produkt przebadany dermatologicznie.


Używałyście tego płynu :)?





Komentarze

  1. Zużyłam już 3 opakowania i nie zamierzam przestać go używać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go i chociaż chętnie bym spróbowała, to mam tyle miceli na stanie, że chyba długo jeszcze go nie zakupię

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie przy końcówke jego strasznie szczypie w oczy :{

    OdpowiedzUsuń
  4. na początku lubiłam ten płyn ale tylko przez chwilę. podrażnił mi oczy

    OdpowiedzUsuń
  5. tak miałam go i bardzo się polubiliśmy:p na tyle, że co jakiś czas go kupuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam, ale chyba w kolorze różowym :P albo i ten :D Ale chyba coś mi przeszkadzało, ponieważ go już nie kupiłam.... A jak dobrze pamiętam to są one w Biedronce :)
    obserwuję ;)

    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jakoś brak pozytywów na jego temat;(

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam mleczko - bo nic innego nie było ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam:D

    klikniesz u mnie w baner CHOIES? po prawej stronie bloga :)
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/propozycje-choies-propozycje-aupie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego płynu jeszcze nie używałam ale na moim blogu pojawił się ostatnio filmik kosmetyczny na temat tego jakich używam ;) mam nadzieje, że zarówno on jak i moje stylizacje Ci się spodobają ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam i uważam, że jakością wcale nie odbiega od tych droższych :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem