czwartek, 7 listopada 2013

Krem do stóp z imbirem i klementynką

Witajcie! Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam produkt który z pewnością zadowoli każdą z Was:) A jest to krem do stóp Feet Up Winter Treat z imbirem i klementynką.
Formuła kremu do stóp została wzbogacona wyciągiem z imbiru o właściwościach kojących oraz odświeżającym ekstraktem z klementynki. Krem zawiera również glicerynę i mocznik.

Krem najlepiej stosować na noc aby rano nasze stopy były miękkie, dobrze nawilżone i dodatkowo pachnące. Krem bardzo dobrze zmiękcza skórę, radzi sobie świetnie nawet z przesuszonymi miejscami i twardym naskórkiem. 
Dla Pań z wyjątkowo stwardniałym naskórkiem polecam tarkę do stóp Winter Treat. Przed użyciem stopy należy zamoczyć w ciepłej wodzie. 
Ma kremowo-żelową konsystencję, dzięki czemu jest bardzo wydajny.
Kompleksowa pielęgnacja Twoich stóp o zimowym zapachu imbiru i klementynki.
Czysta przyjemność dla Twoich stóp i piękny zapach a to wszystko za jedyne 6.90:)
Serdecznie polecam :)

20 komentarzy:

  1. hmm, pachnieć musi niesamowicie:) ja ostatnio używam produktów Scholla do stóp i chyba na nic ich nie zamienie, świetna jakość, ale trochę śmierdzą:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie fenomealnie:) swego czasu uwżywałam produktów Scholla i byłam bardzo niezadowolona z efektów mimo tak wysokiej ceny....

      Usuń
  2. rewelacja!!!
    u mnie nowy

    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/ombre-style.html

    OdpowiedzUsuń
  3. siostra go ma i chwali sobie ;)) zapach cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda apetycznie :) uwielbiam mandarynki. A z połączeniem imbiru pewnie ma też działanie rozgrzewające? jeżeli ma glicerynę i mocznik to działanie na bardzo duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie widziałam tego kremu, ale wygląda świetnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi ochoty na mandarynki :P
    Nie używam kosmetyków z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio używałam kremu do rąk z zieloną herbatą i bardzo wysuszył moje stopy ;( ten bardzo kusi, chetnie się za nim rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jego zapachu:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam produkty do stóp z Oriflame! Obserwuję!
    madziora76.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również je uwielbiam:) mają przepiękne zapachy a co najważniejsze są bardzo skuteczne :)

      Usuń
  10. Chciałabym :-) Lubię takie owocowe kremy :-) Tarkę również z chęcią bym wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapach musi byc genialny ;)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)