Astor PURE COLOR Duo Eyeshadow

Dzisiejszy post o cieniach PURE COLOR Duo Eyeshadow z firmy Astor color Cocoa Rose.
Cienie wygodne w użyciu, utrzymują się do 9 godzin wg producenta. Wg mnie na sucho utrzymują się 5-6 godzin, użyte na mokro prawdopodobnie kilka godzin dłużej.Jedwabna konsystencja ułatwia rozprowadzanie, nie kruszy się, nie zostawia smug.
Unikalna formuła złożona jest w 90% z naturalnych składników.
Bardzo ładny wytłoczony kwiatowy wzór :)
Cień nie uczula i ładnie podkreśla oczy. 
Tak prezentują sie kolory 

Jak Wam się podobają te cienie :)?







Komentarze

  1. Mam kilka kosmetyków tej marki, ale cieni jeszcze nie próbowałam. Dobrze, że można je stosować i na mokro, i na sucho. Ładny kolor, chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Astor ma dobre kosmetyki. Jak dla mnie kolory bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdecydowanie moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolory. A do tego są dosyć "bezpieczne", chyba nie da się zepsuć nimi makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolorki <3 <3 <3
    Są to takie kolory, które w zasadzie przydadzą się w każdej kobiecej kosmetyczce :)

    OBSERWUJEMY :*****

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem