Lakier do paznokci miniMax Eveline cosmetics



Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam kolejny produkt od firmyEveline Cosmetics- lakier do paznokci Mini Max quick dry & long lasting kolor o numerze 686. Lakiery dostępne są w szerokiej gamie kolorystycznej, a więc z pewnością każda z Was znajdzie kolor odpowiedni dla siebie. Producent zapewnia o super trwałości lakieru- 9 dni wg mnie jest to niemożliwe ale przez mniej więcej 5-6 dni można cieszyć się soczystym i pięknym kolorem. Bardzo szybko schnie, jedyny minus- delikatnie rozlewa sie na skórki. Wygodna aplikacja sprawia, że aplikacja jest łatwa, szybka i przyjemna. Lakier nie smuży, nie posiada grudek, daje ładne krycie paznokcia juz po pierwszym pociągnięciu pędzelkiem. Niewielkich rozmiarów buteleczka pozwala na pełne zużycie produktu nim ten zdąży stracić ważność czy dobre właściwości.
A kolor który otrzymałam w ramach testów na pewno będzie pasował do wielu sylwestrowych stylizacji :)

Cała gama kolorystyczna dostępna na stronie producenta Eveline
Z pewnością znajdziecie dla siebie odpowiedni kolor.
Kolor który ja posiadam to numer 686.

Używałyście juz tych lakierów Eveline? :) Jak Wam się  podobają:)?


Komentarze

  1. Mam taki sam ;) obserwuje i licze na to samo ;)
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny kolor :) Masz może ochotę na wspólną obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor! Ja z Eveline używam głównie odżywek do paznokci, ale bardzo je sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest rewelacyjny! Lubię tą markę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 3 miniMAXY, dwa z nich właśnie czekają w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek super
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie taki kolor czerwieni :>

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny kolor, lakier daje efekt tafli!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem