Przesyłka od firmy Barwa

Witajcie! Dzisiejszy wpis będzie poświęcony przesyłce którą otrzymałam od firmy BARWA oraz krótkiej recenzji otrzymanych produktów.
Historia firmy BARWA rozpoczęła się w 1949 roku od produkcji środków czystości. Z biegiem czasu oferta firmy poszerzona została o ozdoby choinkowe, a w latach 70-tych na stałe do oferty weszły mydła. W kolejnym dziesięcioleciu Barwa zaczęła produkować kosmetyki, które obecnie, obok mydeł i środków czystości, są głównym profilem działalności Spółki. 

Krem do rąk i paznokci oliwkowy z ekstraktem z shiitake.
Na początku duży plus za opakowanie- nakrętkę w formie wygodnego klipsu.
Krem doskonale nawilża, dosyć szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy. 
Chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Zapach delikatny, neutralny.
Kremowy peeling przeznaczony do pielęgnacji stóp oraz dłoni, łokci, kolan. Drobinki pumeksu skutecznie usuwają stwardniałą oraz zrogowaciałą warstwę naskórka. Witamina F zapobiega wysuszaniu i pękaniu skóry, alantoina łagodzi i koi podrażnienia.
Produkt szczególnie polecam dla osób które mają skłonnością do nadmiernego rogowacenia i twardnienia naskórka stóp.
Krem antybakteryjny matujący SIARKOWA MOC szczególnie polecam do codziennej pielęgnacji cery z problemami trądzikowymi. Specjalnie dobrana kompozycja składników aktywnych pozwala na skuteczną walkę z objawami trądziku i nadmiernym błyszczeniem się skóry. Krem matuje skórę na wiele godzin nadając jej pudrowy wygląd. Błyskawicznie się wchłania i daje matowy efekt skórze.
Produkty firmy BARWA serdecznie polecam :)


Znacie produkty tej firmy :)?





Komentarze

  1. gratuluję przesyłki, przyjemnego testowania

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję i dobrego testowania ;) a o kosmetykach siarkowa moc słyszałam bardzo dużo, ale nie miałam jeszcze okazji ich testować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) produkt doceniony przez wizaż.pl- jak najbardziej jest zasłużony :)

      Usuń
  3. szczęściara ;) nie znałam tej firmy :/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne produkty:) nie znam tej firmy za dobrze, tzn wiadomo słyszałam o nich, ale nigdy niczego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę ten peeling wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nic nie miałam z tej firmy :-) Ale peeling do stóp jak najbardziej bym chciała :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem