Serum redukujące tkankę tłuszczową-sylwestrowe SOS


Intensywne serum redukujące tkankę tłuszczową to produkt który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Eveline cosmetics.  Z recenzją tego kosmetyku nie chciałam czekać aż do zakończenia całej karucji. Czas po świętach przed sylwestrowym szaleństwem wiele pań poświęca na odchudzanie. Odpowiednia dieta + zwiększona aktywność fizyczna mogą czynić cuda. Dodatkowo polecam Wam serum redukujące tkankę tłuszczową. Producent zapewnia o zmniejszeniu obwodu brzucha o jeden rozmiar, wyraźnej redukcji cellulitu, tkanki tłuszczowej.
BioHyaluron Slim Complex zawierający kwas hialuronowy intensywnie nawilża, wygładza i ujędrnia.
Roślinne komórki macierzyste – PhytoCellTec aktywizują osłabione i uśpione komórki macierzyste w skórze, przez co stymulują jej naturalną regenerację, co pozwala w naturalny sposób zwalczać cellulit.
Kompleks Lipocell-Slim wykazuje silne działanie wyszczuplające i modelujące sylwetkę.
Mleczko roślinne Chufa Milk EC, algi laminara i olejek z pestek winogron odżywiają i rewitalizują naskórek.

Aplikacji towarzyszy przyjemne uczucie chłodzenia, które jest gwarancją natychmiastowego działania serum. Regularne stosowanie serum to gwarancja sukcesu: utrata centymetrów w obwodzie ciała, wcięcie w talii i sylwetka nadająca figurze kształt klepsydry :)
Serdecznie polecam:)


Zapraszam rórnież na fan page po więcej informacji :)



Komentarze

  1. Mam go, ale jeszcze stoi nieużywany :) muszę się za niego wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te wyszczuplacze z Eweline, mimo, iż nie wyszczuplają, to ładnie ujędrniają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak napisiałam powyżej- dieta połączona z odpowiednim wysiłkiem fizycznym i do tego serum a efekty będą zaskakujące :)
      Samo serum faktycznie cudów nie zdziała.

      Usuń
  3. Podoba mi się to serum. Chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam to serum w wersji grzejącej, paliło mi skórę i musiałam oddać siostrze, chłodzące bardziej by się u mnie sprawdziło. szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię serum z Eveline ale to rozgrzewające :) moje ulubione :) chłodzące idealnie sprawdzą się wiosną i latem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubię ich kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem