życzenia oraz kilka rad ;)


Witajcie, z całego serca pragnę Wam życzyć zdrowia, spokoju, wielu radosnych i pięknych chwil podczas Świąt  :)

Święta to niezwykły czas radości i odpoczynku. Wiele z Was zastanawia się pewnie jak jeść w święta aby nie przytyć. Mam dla Was kilka rad :)
Ciesząc się świąteczną atmosferą w gronie rodzinnym i kuszącą obfitością stołu:
  • kontroluj porcje nakładane na talerz, nakładaj niewielkie ilości i długo przeżuwaj,
  • celebruj każdy posiłek i jedz bez pospiechu
  • spożywaj często małe, lekkostrawne posiłki
  •  wykorzystaj wolny czas, ubierz się ciepło i wybierz się z bliskimi na długi spacer
  • tłustych dań nie popijaj zimnymi napojami. Całkowicie zrezygnuj z napoi gazowanych, które dostarczają pustych kalorii, a także sprzyjają wzdęciom i zgadze. 

  

   Wszystkiego dobrego :)

Komentarze

  1. Wzajemnie Wesołych Świąt, świetny post:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny post ^^ wesołych świąt i udanego nowego roku! :*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super pościk:D
    wesolych ale juz po ;(
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Ehh, święta, święta i po świętach. ; (( Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. również życzę Szczęśliwego Nowego Roku! :* bo z życzeniami świątecznymi się już spóźniłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. WESOŁYCH ŚWIĄT!!
    pozdrawiam i przesyłam buziaki z Gdyni:*

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech tego roku podczas świąt raczej mi zdrowe odżywianie nie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rady :) szkoda że świeta trwają tylko 3 dni :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem