niedziela, 22 grudnia 2013

Współpraca z firmą Eveline, Nawilżający peeling do rąk 8 w 1


Jakiś czas temu dostałam informację od firmy Eveline cosmetics o tym, że mój blog został wytypowany do testowania kosmetyków. W czwartek otrzymałam przesyłke która bardzo mnie zaskoczyła i ucieszyła. W paczce którą otrzymałam znalazły się zarówno kosmetyki do pięlenacji jak i kosmetyki do makijażu. 

Dzisiaj pierwsza recenzja produktu który otrzymałam- Nawilżający peeling do rąk 8 w 1. Zadbane i piękne dłonie to niewątpliwie wizytówka każdej kobiety.  Pielęgnacja dłoni zimą nie jest jednak łatwym zadaniem. Konieczność spędzania dużej ilości czasu na dworze, zimowe spacery, odśnieżanie samochodu, do tego niskie temperatury i nieprzyjemny wiatr powodują, że nasze dłonie stają się szorstkie, czerwone i suche. 
Na pomoc a raczej na ratunek naszym dłoniom serdecznie polecam Nawilżający peeling do rąk z ekstraktem z wanilii 8 w 1 młode dłonie.
KOMPLEKSOWE DZIAŁANIE 8 w 1 obejmuje:

1. Skutecznie i delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka.

2. Niweluje suchość i szorstkość skóry.

3.Wygładza nierówności.

4. Głęboko nawilża i odżywia.

5. Intensywnie regeneruje i odmładza.

6. Przywraca sprężystość i elastyczność.

7. Rozjaśnia przebarwienia i poprawia koloryt.

8. Koi i łagodzi podrażnienia.


 Przełomowa technologia Young Hand & Hyaluron długotrwale nawilża, odżywia i regeneruje. 
Peeling należy rozprowadzać przez 2-3 minuty na lekko zwilżonych dłoniach po czym obficie spłukać letnią wodą.
Po użyciu peelingu dłonie są jedwabiście miękkie i gładkie w dotyku.
Zapach wanilii jest bardzo delikatny, subtelny i bardzo odprężający.


Jeżeli macie problem z przesuszonymi, szorstkimi i zniszczonymi dłońmi to koniecznie zadbajcie o nie uzywająć Nawilżającego peelingu do rąk z ekstraktem z wanilii 8 w 1. Eveline
Polecam na prawdę warto :)




Używałyście już tego peelingu:)?


13 komentarzy:

  1. gratuluję, uwielbiam ten peeling do dłoni

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super Ola :) ukradłabym Ci ten czerwony lakier ^^ -monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ich kosmetyki :) nie miałam peelingu ale z chęcią wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To idealny produkt na zimę. Chętnie sobie taki kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie będę go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. krem to jedno a ja zworiclam uwage na Twoje sliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nic specjalnego;) ale dziękuję bardzo :)

      Usuń
  8. zapach wanilii wprost uwielbiam:)) po świętach wybieram się do drogerii:) dodaję do obserwowanych..Wesołych Świąt!:*)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)