Błyszczyk od Eveline Cosmetics LOVERS z olejkiem arganowym

 Nie jestem miłośniczką błyszczyków i od początku testowania tego produktu byłam nastawiona do niego raczej pesymistycznie. Postanowiłam jednak dać mu szanse m.in. dlatego, że błyszczyk został wzbogacony o olejek arganowy o którym teraz jest tak głośno:)
LOVERS ultra shine lipgloss to wyjątkowa seria błyszczyków od Eveline Cosmetics. A dlaczego wyjątkowa:)? Z kilku powodów...
Błyszczyk:
- Rozświetla i nadając ustom soczysty blask
- Urzeka delikatnymi kolorami
- Kremowa konsystencja zapobiega wysychaniu ust
- Intensywnie regeneruje i wygładza
- Głęboko nawilża i odżywia
- Chroni przed działaniem wolnych rodników
Błyszczyk ma wygodny aplikator w postaci długiej, płaskiej pałeczki, dzięki czemu produkt precyzyjnie nakłada się na usta.
Formuła wzbogacona o olejek arganowy doskonale dba o bardzo delikatną skórę ust. Sprawia że kosmetyk nie wysusza ust a wręcz nawilża je. Dzięki temu są jedwabiście miękkie, piękne i gładkie.  
Posiadam odcień nr 610- to jeden z jaśniejszych kolorów dostępny w ofercie. Na stronie producenta przypomina on bardziej kolor brązowy wg mnie jest bardziej pomarańczowo-ceglasty. Błyszczyk ma delikatne, sensualne lekko połyskujące drobinki, ale nie jest to brokat. Ma gęstą konsystencję, śliczny słodki zapach, który czuć podczas "noszenia" błyszczyka na ustach. Zachwyciła mnie również trwałość błyszczyka który bez problemu urzymuje się na ustach do kilku godzin.
Warto wspomnieć także o opakowaniu produktu. Jest ono bardzo eleganckie, solidne, bardzo podoba mi się złoty pasek widoczny na środku opakowania który dodaje mu szyku;)

  Wszystkie kolory błyszczyków dostępne na stronie producenta i z pewnością znajdziecie tam odcień spełniający Wasze oczekiwania:)
http://sklep.eveline.eu/lovers-ultra-shine-lipgloss-p40673

Używałyście już tego błyszczyka?:)



Komentarze

  1. Na zdjęciach prezentuj się świetnie, ale nie lubię błyszczyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę spróbuj:) ja się przekonałam bo na prawdę warto:)

      Usuń
  2. jeszcze go nie miałam w zimę jednak wolę szminki ale kolorek bardzo ładny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam, ale kolor piękny :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy może znaleźć coś dla siebie:)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  4. coraz bardziej kusi mnie przetestowanie na sobie kosmetyków eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie lubię błyszczyków, ale ta seria wyjątkowo przypadła mi do gustu, mam 3 sztuki:) Mój ulubiony odcień, to taki podchodzący pod czerwień!

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jeszcze do nie używałam ♥
    Ale ja jestem wielka fanką błyszczyków wiec i tak pewnie kupię ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie, ale jestem w trakcie poszukiwania, więc gdy zobacze go w sklepie, chętnie mu się lepiej przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam, ale kolor piękny :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten błyszczyk i szczerze go lubię, pięknie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda ciekawie :) no i ma w składzie olejek arganowy! Super! Trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem