piątek, 17 stycznia 2014

COLOUR CELEBRITIES Luksusowa szminka 3-w-1 Eveline cosmetics

COLOUR CELEBRITIES Luksusowa szminka 3w1 to produkt który łączy cechy szminki, błyszczyka i serum nawilżającego. W ofercie dostępna jest szeroka gama kolorystyczna szminek, ja posiadam kolor 607.
Szminkę dodatkowo została wzbogacona serum pielęgnacyjnym, bogatym w składniki o właściwościach nawilżająco - wygładzających:
 - kwas hialuronowy – intensywnie nawilża skórę ust.
- masło shea – stanowi bogate źródło substancji tłuszczowych, witaminy E i F, dzięki którym skóra szybciej się regeneruje.
- filtry ochronne UVA/UVB – chronią delikatne usta przed szkodliwych działaniem promieni słonecznych i negatywnym wpływem środowiska.
Opakowanie piękne złote i niezwykle ozdobne.
Jak możecie zauważyć na stronie producenta kolory dostępne w ofercie są niezwykle intensywne i głebokie.
Szminka doskonale nawilża, sprawia, że usta są  lśniące, kusząco pełne, jędrne, gładkie i delikatne.
Produkt testowany dermatologicznie, nie uczula.
Myślę, że każda z Was powinna mieć tą szminkę w swojej torebce :-)


Zapraszam na stronę EVELINE COSMETICS
http://sklep.eveline.eu/colour-celebrities-p40514


9 komentarzy:

  1. ładny kolor, ja szminki z eveline jeszcze nie miałam ale mam błyszczyk i lubię na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie prezentuje się na ustach :) widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne opakowanie! Cudowny kolor! <3

    http://dominikwiecekphotography.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam chyba taki sam odcień szminki ;) uwielbiam ją ;)!

    zapraszam do mnie ;):*

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)