wtorek, 14 stycznia 2014

Kremowy balsam do ciała SOS Intensywna regeneracja Eveline

Dzisiaj prezentuje Wam kremowy balsam do ciała z innowacyjnym kompleksem bioHyaluron Plus Complex, został on opracowany specjalnie z myślą o codziennej pielęgnacji skóry wymagającej intensywnego nawilżenia. Bogata formuła odbudowuje naturalny płaszcz hydrolipidowy naskórka. Specjalnie wyselekcjonowane składniki aktywne doskonale odżywiają skórę, przywracając jej aksamitną gładkość i sprężystość.
Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne:
- bioHyaluron Plus Complex – podwójna moc nawilżania! Wyjątkowe połączenie biokwasu hialuronowego i 5% UREA w jednej formule, intensywnie nawilża i chroni naskórek przed wysuszeniem,
- olej kokosowy – posiada silne właściwości nawilżające. Doskonale chroni przed szkodliwym działaniem środowiska zewnętrznego,
- masło shea – przyspiesza proces regeneracji i odbudowy naskórka,
- kompleks witamin (A, E, F) – antyoksydanty – hamują proces starzenia, utrzymują optymalny poziom nawilżenia skóry i poprawiają jej elastyczność.
Ma fajną kremową konsystencję oraz delikatny, bardzo przyjemny zapach:)
Opakowanie duże- 350 ml z bardzo wygodną w uzyciu pompką.
Balsam świetnie nawilża, odżywia i wygładza skórę. 
Bardzo serdecznie polecam :)

Używałyście juz tego balsamu :)?



16 komentarzy:

  1. Mam go, używam od czasu do czasu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. super ta firma:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam balsamów z tj serii eveline ale uwielbiam ich idealnie kremowe i pięknie pachnące masełka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam! bardzo fajny balsam, szczególnie ta pompka przypadła mi do gustu- ułatwia "wyciśnięcie" odpowiedniej ilości produktu, przez co go nie marnujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pompka faktyczni bardzo ułatwia aplikacje balsamu :)

      Usuń
  5. tego akurat nie używałam jeszcze

    ps. zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten balsam, szału nie robi, ale jest całkiem OK

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam go, ale już u mnie punktuje na dzień dobry za posiaśną butlę z pompką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam jeszcze tego balsamu :)
    muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. może wyprobuje ;)
    zapraszam do mnie i mam prośbę, aby w nowym moim poście wejść dzięki niemu na stronę Sheinside, bardzo mi na tym zależy. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)