niedziela, 5 stycznia 2014

Lakier do paznokci miniMax Eveline cosmetics part 2

Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam lakier od firmy Eveline Cosmetics kolor o numerze 425. Ciemne lakiery nie należą do moich ulubionych. Ten jednak postanowiłam połączyć z zimną miętą, a efekty zobaczcie ponieżej na zdjęciach. Kolor ciemny niebieski/ granatowy posiada delikatnie połyskujące pigmenty. Lakiery dostępne są w małych, poręcznych buteleczkach- 5ml. Pędzelki są nieduże i pozwalają w wygodny i dokładny sposób nakładać lakier. Produkt u mnie utrzymuje się na paznokciach do 6 dni. Lakiery ładnie pokrywają płytkę paznokci i dają błyszczący efekt.

Produkt testowany dermatologicznie.
ZAWSZE WSPANIAŁE KOLORY. NIGDY NIE WYCHODZĄ Z MODY!

Serdecznie zapraszam na stronę producenta :)


33 komentarze:

  1. ile warstw nałożyłaś ? u mnie ten sam kolor do krycia zostawiał wiele do życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jakie piękne pazurki ;) podobają mi się kolory i ogólnie lubię lakiery tej marki.
    pozdrawiam i dziękuję za życzenia, również życzę Tobie wszystkiego co najlepsze w Nowym 2014 Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szeroka gama kolorystyczna to nie wątpliwie duży plus jeśli chodzi o marke Eveline cosmetics, nawet bardzo wymagające Panie znajdą pasujący do siebie odcień :)dziękuję bardzo:)

      Usuń
  3. ma bardzo ładny metaliczny połysk i jakby żelowe wykończenie, podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie jestem specjalnie ZA ciemnymi lakierami, ale ten jest ok :) Podoba mi się :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolorek, ja bardzo lubię ciemne kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. ten granat jest cudny!pozdrawiam serdecznie:*)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ten granacik piękny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że skoro nie przepadasz za ciemnymi kolorami- znalazłas własnie takie rozwiązanie dla siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolor lakieru!!!

    http://dominikwiecekphotography.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. ten granat jest idealny <3 !

    OdpowiedzUsuń
  11. granatowy lakier piękny! uwielbiam ten kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kolory:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/brads-brads.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolor, bardzo imprezowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to prawda, będzie pasował do wielu imperezowych stylizacji :)

      Usuń
  14. Świetne kolory i super paznokcie. Te lakiery z Eveline bardzo lubię! Niedrogie i bardzo ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam podobny odcień, ale innej firmy;) fajnie się prezentuje.
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten kolor i według mnie jest genialny! Jestem w fazie testów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również jestem zadowolona:) udanych testów:)

      Usuń
  17. Piękne kolory i piękne paznokcie.
    Podoba mi się twój blog, obserwuję i będę zaglądać tutaj częściej.
    W wolnej chwili zapraszam również do mnie, oraz do obserwacji jeśli Ci się spodoba.
    Choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogosferą.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolorek.. masz bardzo ładne płytki paznokci! Pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)