Oczyszczający olejek z drzewa herbacianego i rozmarynu

O serii do zadań specjalnych z drzewa herbacianego i rozmarynu pisałam już wcześniej TU- ROZMARYN .
Wtedy jednak zabrakło mi głównego produktu, który działa najintensywniej. Dzisiaj post o OCZYSZCZAJĄCYM OLEJKU Z DRZEWA HERBACIANEGO I ROZMARYNU.
Walka z trądzikiem jest niezwykle długa i pracochłonna, można eksperymentować  ale ja nie lubię tracić czasu. Po przeczytaniu artykułu na wizażu
nie wahałam się ani chwili aby zamówić ten olejek. Preparat stosuje na wypryski bezpośrednio po ich pojawieniu się, a efekty widać już po pierwszym użyciu.
Olejek oczyszcza, zmniejsza wypryski oraz zaczerwienienia wokół nich.Nie podrażnia skóry, ma dosyć intensywny ziołowy zapach ale zupełnie mi to nie przeszkadza. Cena regulana olejku to 35zł, obecnie jest on w promocji za 19,90 dodatkowo gratis otrzymacie mydełko które łagodnie się pieni i jest niezbędne w codziennej pielęgnacji :)
 Wyjątkowa oferta olejek + mydełko 19.90 :)

Znacie ten produkt:)? używałyście :)?




http://pl.oriflame.com/recruits/online-registration.jhtml?sponsor=1661737&_requestid=1211281

Komentarze

  1. miałam ochotę na ten olejek oriflame bo nie miałam jeszcze takiego,dobrze ze sie sprawdził;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam olejek z drzewa herbacianego :) na drugi dzien po pryszczu nie ma śladu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam olejek z drzewa herbacianego, ale taki czysty, bez żadnych dodatków

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam i bardzo sobie chwalę :) jeszcze można dodać, że to niewielkie opakowanie jest bardzo wydajne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, ja akurat jestem konsultantką to sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, mam na niego ochotę, a jeszcze jak napisałaś o promocji to już w ogóle! Ale nie mam chyba gdzie zamówić :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten olejek (akurat nie z Oriflame) od lat zawsze mm w domu - jest świetny do wszystkiego - ma właściwości grzybobójcze przede wszystkim i stosuję go nawet w środkach do czyszczenia w miejscach, gdzie jest wilgoć i grzyby mogą się wdać.
    Działa, ładnie pachnie i jest naturalny - można sobie darować "chemię", która ma działania uboczne i nieprzyjemny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym mieć czysty olejek z drzewa herbacianego. przydatny kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  9. chce go:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/dalmatynczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresował mnie ten produkt bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zainteresowal mnie produkt. podoba mi się;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że Oriflame ma w swojej ofercie taki olejek.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem