Eye Sorbet- Cień do powiek w musie od Essence

Firma Essence posiada w swojej ofercie szeroką gamę kolorowych kosmetyków które cieszą się bardzo dużą popularnością i szybko znikają  z drogeryjnych półek. Dzisiaj post o cieniu do powiek który ma konsystencje musu- Eye sorbet. Roziskrzone drobinki pięknie mienią się zarówno w świetle dziennym jak i wieczorowym. Świetnie sprawdzi się podczas wykonywania karnawałowego makijażu.
Można stopniować efekt - od delikatnego muśnięcia drobinkami do spojrzenia iskrzącego kamieniami szlachetnymi.
Na skórze nie robi grudek, rozprowadza się równomiernie i rozciera łatwo pod palcami. Długo się utrzymuje na powiece, nie roluje się i nie osypuje się. Dostępny jest w czterech kolorach, ja posiadam kolo 04 illuminating plum.




Komentarze

  1. Śliczny kolorek :)
    Cudownie roziskrza spojrzenie :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie, musze taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używam ogólnie cieni, ale taki czasem może się przydać

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne cienie,oczy i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, bardzo ladnie blyszczy, lubie takie iskierki :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie się prezentuje:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/wycieczka-do-zoo.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny na karnawał!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam cienie w musie, na powiece wygląda całkiem ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż oczu jest cudowny,piękny cień, nigdy nie miałam takiego w musie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, mam nadzieję że się przyłączysz :) Zapraszam!
    http://przypudrujmynosek.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. http://muchbetter-mucheasier.blogspot.com/06 lutego, 2014

    Cudne oko:) uwielbiam taki kolorek. Fajny blog, ja dopiero zaczynam blogowanie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem