niedziela, 23 lutego 2014

Kremy od Madam Lambre


Marka Madam Lambre to stosunkowo młoda marka kosmetyków do makijażu i pielęgnacji skóry na polskim rynku. Stworzona została z miłości do piękna dla każdej kobiety poszukującej unikalnego i intrygującego sposobu wyrażania siebie. Produkty zachwycają wysoką jakością oraz pięknymi secesyjnymi opakowaniami. Jest mi niezmiernie miło zaprezentować Wam dzisiaj część kosmetyków które otrzymałam w ramach współpracy z firmą Madam Lambre. W dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać Wam kosmetyki do pielęgnacji.
Time Code - Firming Day Cream przeciwzmarszczkowy krem na dzień dla skóry dojrzałej oraz AQUATIQUE EYE CREAM – krem pod oczy.

Przeciwzmarszczkowy krem na dzień dla skóry dojrzałej
  • Stymuluje wytwarzanie nowego kolagenu w komórkach.
  • Zmniejsza widoczność zmarszczek.
  • Wygładza mikrorzeźbę naskórka.
  • Skutecznie ujędrnia skłonne do wiotczenia partie twarzy i szyi.
Produkt przeznaczony jest dla skóry dojrzałej a więc używa go moja mama. Krem bardzo szybko się wchłania. Skóra po użyciu kremu jest doskonale nawilżona, niesamowicie ujędrniona i gładka. Co do efektów myślę, że jest zdecydowanie za wcześnie(1 tydz użytkowania) ale patrząc na skład pokładam w nim ogromne nadzieje.
  • Lipopeptyd Timecode - pobudza aktywność genów do wytwarzania protein młodości.
  • Roślinny aktywator Chromocare™ -  działa na chromofory odpowiedzialne za barwę skóry.
  • Olej Arganowy (Lipofructyl Argan) - działa przeciw wolnym rodnikom, odbudowuje warstwę lipidową naskórka.

AQUATIQUE EYE CREAM Krem pod oczy -Madame Lambre 
 Seria Aquatique to seria intensywnie nawilżająca i odżywiająca, pomagająca tworzyć naturalne bariery ochronne skóry. Idealna dla każdego rodzaju cery.
Używany przeze mnie krem pod oczy:
- Powoduje odnowę delikatnej tkanki łącznej okolic oczu.
-Poprawia jędrność, elastyczność i napięcie skóry.
-Poprawia koloryt i wygląd skóry.

Składniki aktywne:

  • Algi morskie
  • Olej z orzechów z drzewa Macadamia
  • Olej ze słodkich migdałów
  • Skwalan
  • Hyaluronic Filling Spheres
  • Haloxyl 
Skóra wokół oczu różni się od pozostałej części twarzy jest cienka i delikatna dlatego potrzebuje szczególnej pielęgnacji. Krem ten bardzo szybko się wchłania, a skóra pod oczami wyraźnie stała się wygładzona oraz nawilżona. Zauważyłam też lekkie rozjaśnienie skóry. Cera jest napięta wygląda na zdrową i wypoczętą- super!:)Przy każdej aplikacji czuję przyjemne uczucie chłodu,bardzo relaksujące zwłaszcza przy spuchniętych powiekach. Serdecznie polecam Wam ten produkt, myślę że przekonuje Was duża ilość składników aktywnych zamkniętych w ceramicznym przepięknie zdobionym opakowaniu.
Krem możecie kupić TUTAJ MADAM LAMBRE

Zapraszam do odwiedzin strony producenta Madam Lambre i do zapoznania się z całą ofertą firmy:)
http://shop.madamelambre.eu/index.php?route=common/home



28 komentarzy:

  1. śliczne opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowania są wspaniałe! Widać, że ktoś przywiązał ogromną wagę do detali:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madam Lambre jest jedną z nielicznych firm kosmetycznych które przykładają wagę zarówno do samego opakowania z zawartością produktu jak i opakowania kartoniku:) i najważniejsze prezentują doskonałą jakość samego kosmetyku:)

      Usuń
  3. Kremiki pod oczy sama chętnie bym przetestowała! :) Buziaki i gratuluję nawiązania współpracy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym wypróbować, a opakowania przyciągają wzrok, są prześliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mają śliczne, niebanalne, wyjątkowe opakowania i jakość super!

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam ten krem pod oczy, dobrze się spisał, a opakowania cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super:) ja również jestem zadowolona z efektów działania tego kremu:)

      Usuń
  7. bardzo mi się podoba to opakowanie! wygląda jak pudełeczko z pudrem, a nie kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już któryś raz trafiłam na recenzję tych kosmetyków, no i chyba sama powinnam się przekonać, do tych wypróbowania!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowania mają cudne, ale zawartość również...

    OdpowiedzUsuń
  10. Też miałam okazję je testować, tylko zamiast kremu na dzień stosowałam na noc i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również jestem zachwycona stosowaniem i efektami:)

      Usuń
  11. śliczne mają te opakowania, kiedyś miałam nawet oko, na ten krem;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne mają te opakowania, kiedyś miałam nawet oko, na ten krem;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę kosmetyki w takich genialnych opakowaniach. Idealne na prezent i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak:) myślę że kosmetyki Madam Lambre to doskonały prezent:)

      Usuń
  14. miałam i polecam:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/mint-dressut.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowania mają cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Opakowania i mnie zachwyciły <3

    OdpowiedzUsuń
  17. oj niestety nie słyszałam o tej firmie, opakowania zachęcają (;

    OdpowiedzUsuń
  18. opakowania sa przecudne :D

    zapraszam na: https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?fref=ts oraz www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)