Make up na Walentynki

Zostałam poproszona o prezentacje kosmetyków, których można użyć do Walentynkowego makijażu. Na blogu nie prezentuje stylizacji ani modelu jak ma wyglądać taki makijaż bo każda z Was ma swoje wyobrażenie o nim. Dzisiaj krótka prezentacja kosmetyków kolorowych do Walentynkowego makijażu.

Rozświetlający puder w perełkach Giordani Gold Dreamy Moments. Jeden z moich ulubionych kosmetyków. Rozświetlają karnację i dodatkowo pięknie pachną:)

Podkład Perfect Fusion recenzja- TU KLIK

 Tusz Giordani Gold Supreme Length- doskonale wydłuża rzęsy oraz Podkręcający tusz do rzęs Master Curl o którym pisałam TU
Potrójne cienie do powiek Neo Chic-Grey Pastel
Kredka do oczu Giordani Gold Black- kredka i cień w jednym.
Dobrze znana drop colour  recenzja TU .
Dzisiaj kolor czerwony będzie najbardziej odpowiedni.

Dla Pań lubiących mocniejszy efekt na policzkach Puder w perełkach Giordani Gold-Natural Peach
Myślę, że kilka kosmetyków przypadło Wam do gustu.
Zostawiam Was z przepiękną piosenką Celine Dion życząc miłych i szczęśliwych Walentynek :)
video

Komentarze

  1. Mam ten tusz z oriflame różowy ! Uwielbiam go bardzo bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam szminkę drop colour . perełki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda-bardzo trwałe i wystarczą na bardzo długo:)

      Usuń
  3. Uwielbiam ten puder w perełkach! Jest boski!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden z moich ulubionych produktów:)

      Usuń
  4. Puder Giordani Gold Dreamy Moments miałam i polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Colour Drop uwielbiam za efekt jaki daje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zarówno za trwałość jak i efekt:)

      Usuń
  6. Bardzo podobają mi się te perełki Giordani Gold Dreamy Moments <3 Kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki miałam cel ;) baaaardzo serdecznie polecam perełki:)

      Usuń
  7. te perełki, genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te perełki są fantastyczny!<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Również i mnie perełki zachwyciły <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem