Mleczna Maska do Włosów Crema al Latte Kallos



Mleczna maska do włosów od firmy Kallos to produkt o którym ostatnio bardzo głośno wśród włosomanniaczek. Postanowiłam wypróbować ją na swoich długich, rozjaśnianych włosach. Dzięki proteinom pozyskanym z mleka krem wspaniale nadaje się do każdego rodzaju włosów.Maska jest odpowiednia do zregenerowania włosów osłabionych przez rozjaśnianie, wysoką temperaturę, farbowanie oraz trwałą ondulację.
Opakowanie: bardzo duże litrowe, plastikowe opakowanie zamykane z góry nakrętką. Maska ma kolor mleczny, konsystencja kremow0-budyniowa,lekka. Z niezwykłą lekkością rozprowadza się na włosach. Działanie: po użyciu maski włosy bardzo dobrze się rozczesują, nadaje im cudowną gładkość i miękkość. Już od pierwszego użycia włosy wyglądają na zdrowsze, zadbane i bardzo dobrze nawilżone. Nie obciąża włosów!:)
Można jej używać na dwa sposoby : najczęściej jako odżywkę po myciu na ok 5-10min albo maskę, którą należy trzymać ok. 30 min bądź dłużej. W obu przypadkach spisuje się znakomicie, ale w przypadku nakładania na dłużej daje mocniejszy efekt nawilżenia. Dużą zaletą maski jest jej zapach: słodki waniliowo-śmietankowy,bardzo długo utrzymuje się na włosach. Serdecznie polecam maskę do włosów Crema al Latte:)


Używałyście już Crema al Latte :)?
Jakie są Wasze ulubione maski do włosów:)?



Komentarze

  1. wspaniała!!

    OdpowiedzUsuń
  2. planuję ją kupić w najliższym czasie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie polecam bo na prawdę warto:)

      Usuń
  3. Nie miałam tej maski, ale widzę, że warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto:) rezultaty widoczne już od pierwszego użycia:)

      Usuń
  4. nie mialam jej, ale konsystencja wyglada fajnie :) ja teraz uzywam wax :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam, że ta maska jest mega, ale u mnie żadne proteiny się nie sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest mój absolutny hit w pielęgnacji włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to również mój hit dlatego serdecznie ją polecam:)

      Usuń
  7. Moje włosy niestety jej nie polubiły;(

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja mam takie suche ;<
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/skirt-in-plaid.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem