Nawilżający podkład Perfect Fusion

Podkład Perfect Fusion od Oriflame to nowość i prawdziwy hit wśród podkładów. Każda kobieta marzy o podkładzie który zapewni  jej doskonałe krycie, ale też będzie sprawiał wrażenie, jakby go nie było. A Oriflame to firma, która spełnia marzenia i słucha potrzeb swoich klientek:)
Podkład pozwala skórze oddychać i zapewnia całodniowe nawilżenie a to dzięki innowacyjnemu kompleksowi HydraFix który pomaga utrzymać naturalny poziom nawilżenia skóry. Aksamitna,kremowa konsystencja sprawia, że podkład działa jak druga skóra- perfekcyjnie komponuje się z odcieniem Twojej cery, wyrównuje jej koloryt tworząc satynowe wykończenie makijażu. Produkt dostępny jest w 5 kolorystycznych wariantach: Polcelain,Ivory,Rose Beige,Natural Beige,Honey Beige. Na pewno znajdziesz wśród nich ten, który najlepiej będzie pasował do Twojej cery! Podkład niweluje niedoskonałości i oznaki zmęczenia. Bardzo polubiłam ten podkład. Można stopniować jego krycie, dodając kolejne warstwy i stopniować jego krycie.  Mimo kilku warstw skóra wygląda bardzo naturalnie i świeżo. Serdecznie polecam Wam wypróbowanie tego podkładu :)
Szklany flakon-30 ml z praktycznym dozownikiem typu turn-lock.

Używałyście już nowego podkładu Perfect Fusion:)?

 

Komentarze

  1. Ja nie używałam, ale może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie spotkałam się jeszcze z nim

    OdpowiedzUsuń
  3. ja go nie używałam ale ma fajny jaśniutki kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygląda na skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie byłby chyba za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy nadaje się do cery tłustej/mieszanej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest to podkład stricte przeznaczony do cery tłustej ale i na takiej świetnie sobie radzi, do mieszanej jak najbardziej się nadaje:)

      Usuń
  7. Nie miałam go jeszcze, ale jak tak kusisz to trzeba spróbować :D

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj go bo na prawdę warto:)

      Usuń
  8. jakoś nie przepadam za kosmetykami z oriflame :) ale recenzja bardzo fajnie napisana :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:)
      być może nie miałaś jeszcze okazji przetestowania kosmetyków oriflame:)

      Usuń
  9. Nie używałam tego podkładu, ale firma oriflame chyba jest dobra. :)

    Zapraszam na mój pierwszy filmik na:
    https://www.youtube.com/channel/UCSMlWpIXk_1v6_dYoIEQX2g

    P.S. Mam nadzieję, że Ci się spodoba! Pozdrawiam gorąco. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. brzmi kusząco;)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci sie spodoba;)
    www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie uzywalam, bo jestem wierna swoim bb z koreii zszta nie mam dosteou do oriflame :(r

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem fajny kolorek ma.. Ja mam cerę tłustą i nie wiem czy by się sprawdził, ale brzmi zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mieszaną i u mnie spisuje się rewelacyjnie :)

      Usuń
    2. jw napisałam nie jest to podkład przeznaczony do cery tłustej ale bardzo dobrze również na takiej sobie radzi, myślę że warto spróbować :)

      Usuń
  13. super jest
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/roses-roses.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy blog. Będę tutaj częściej zaglądać. Pozdrawiam i zapraszam www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem