You Dazzle- nowe pomadki Oriflame



Pomadki Pure Colour You Dazzle to kolejna nowość z katalogu 3/2014 Oriflame przygotowane specjalnie na Święto Kobiet :) To kremowe a zarazem jedwabiste pomadki dostępne w 5 kolorach do wyboru:
Doskonale sprawdzą się zarówno w ciągu dnia jaki i podczas wieczornej imprezy. Satynowo gładkie You Dazzle zachwycają niezwykłą trwałością. Posiadam dwa kolory z wyżej wymienionych: Pink Petal-delikatna idealna na codzień do pracy lub szkoły oraz Dazzing Pink dla Pań które bardziej podkreślają usta lub na wieczór. Każda pomadka zawiera drobne połyskujące pigmenty delikatnie widoczne nie jest to jednak brokat.
Cena: 7,90
Dostępność: konsultanci Oriflame

Jak Wam się podobają nowe pomadki You Dazzle :)?


Komentarze

  1. super recenzja, bardzo ładne kolorki :)
    kisses x

    OdpowiedzUsuń
  2. Pink Petal totalnie przepiękna! :) Buziaki i zapraszam na nowego posta:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest prześliczna:)w rzeczywistości wygląda jeszcze lepiej:)

      Usuń
  3. ładne ciepłe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudne kolorki! I jaka ładna sesja zdjęciowa :) Zostaję i podglądam w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i serdecznie zapraszam:)

      Usuń
  5. świetne odcienie! mogłabym się z obiema polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. opakowanie nie jest piękne ale kolory są super, świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) to kolory mają zachwycać nie opakowanie ;)

      Usuń
  7. Te chyba są takie bardziej młodzieżowe, nie uwiodły mnie :D Starucha ze mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przesadzaj:) opakowanie może nie jest niezwykle ozdobne ale pomadka jest bardzo fajna:)

      Usuń
  8. Moja koleżanka jest konsultantką Oriflame może ją o to poproszę :)Meeeeegaaaa post ♡ Uwielbiam takie :) Podziwiam że tak dużo pracy wkładasz w ten blog. Inspirujesz mnie. Naprawdę!!!!
    Masz czas? Wpadnij może zainteresuje Cię KONKURS który zrobiłam z koleżanką z innego bloga :)
    Impossible1360.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się zastanawiam właśnie nad tą pomadką:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem