wtorek, 25 marca 2014

Kosmetyki kolorowe marka LAMBRE

       LAMBRE to francuska marka kosmetyczna z tradycją o    
     wymiarze międzynarodowym. Produkty LAMBRE   
     cechuje: 

- dostępność cen,

- francuska jakość,

- elegancki, a zarazem prosty wygląd opakowań.
W asortymencie firmy możemy znaleźć szeroki wybór perfum, kosmetyków do pielęgnacji, do makijażu oraz akcesoria. Zespół profesjonalistów LAMBRE we współpracy z francuskimi laboratoriami dba o wysoką jakość receptur i estetyczny wygląd opakowań, tworzonych na specjalne zamówienie firmy, by zaproponować Klientom to, co najlepsze.Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam kosmetyki kolorowe: kredkę do oczu z gąbką oraz pomadkę EXCLUSIVE COLOUR. 

Kredka do oczu doskonale nadaje się do wykonania dokładnego i interesującego makijażu oczu. Posiadam kolor kredki numer 7- ciemny fiolet/śliwka. Produkt jest dosyć miękki a więc jego aplikacja jest łatwa i przyjemna. Dzięki dołączonej z drugiej strony gąbce możemy uzyskać efekt przydymionego oka. Kredka nie rozmazuje się, utrzymuje się długo, a więc możemy czuć się swobodnie przez cały dzień :) Bardzo podoba mi się jej opakowanie- delikatny motylek ze złotymi elementami.

Kolejnym produktem który chciałabym Wam przedstawić jest pomadka EXCLUSIVE COLOUR
 № 05.  SREBRZYSTE KAKAO (z drobinkami perłowymi)-  modny odcień, wspaniale współgra ze wszystkimi kolorami. Dobrze w nim będą wyglądać  szatynki, popielate blondynki, także brunetki a w szczególności osoby o rudoczerwonych włosach. Jestem posiadaczką włosów blond a więc u mnie na ustach kolor ten nie sprawdził się. Pomadka utrzymuje się na ustach bardzo długo- do kilku godzin.
Niezwykle ozdobne opakowanie nie bez przyczyny budzi zachwyt. Jest niezwykle eleganckie. Paleta kolorów z serii EXCLUSIVE COLOUR składa się z 18 modnych kolorów o różnej teksturze: matowej, perłowej i ze świecącymi drobinkami perłowymi. Gorąco polecam znaleźć swój odcień pomadki i wypróbować:)


Serdecznie zapraszam do sklepu internetowego marki LABRE

https://crm.lambre.eu/shop.html

8 komentarzy:

  1. Nigdy nic nie miałam z tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam tych kosmetyków, teraz zwrócę na nie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oba kosmetyki prezentują sie bardzo elegancko i zachęcajaco;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam pomadki ale innego koloru-Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te kosmetyki. Już zaglądam na stronę:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)