Krem matujący LAMBRE

Dzisiaj o kremie, który doskonale sprawdzi się u posiadaczek cery mieszanej i tłustej. EVERMATTING LINE to krem matujący na dzień z firmy LAMBRE. Jak pisałam Wam w poprzednim wpisie firma dba o wysoką jakość receptur oraz estetyczny wygląd opakowań. I właśnie od wyglądu opakowań zacznę bo wiele z Was zwraca na to uwagę. Krem zapakowany jest w biały kartonik ze złotymi ornamentami i logiem firmy LAMBRE. A samo opakowanie kremu to ceramiczny flakonik ze złota pompką która bardzo ułatwia aplikację. Krem posiada bogatą recepturę(opartą głownie na składnikach pochodzenia naturalnego) dzięki temu:
*usuwa nieestetyczny połysk, spowalnia wydzielanie sebum
*ściąga pory
*zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych
*delikatnie wygładza i rozświetla cerę.
Cenny składnik EVERMAT stanowi połączenie ekstraktu z kory afrykańskiego drzewa Enantia chlorantha oraz kwasu oleanolowego. Krem ma bardzo przyjemny i subtelny zapach. Doskonale nadaje się pod makijaż, idealnie komponuje się z podkładami i pudrami. Już od pierwszego użycia zauważyłam mniejsze błyszczenie skóry, szczególnie w problematycznej strefie T. Aktywne składniki kremu regulują wydzielanie sebum, redukują połysk skóry i zmniejszają rozmiar porów.
Pojemność kremu: 50 ml, produkt testowany dermatologicznie. Serdecznie polecam
EVERMATTING LINE krem matujący na dzień dla posiadaczek cery problematycznej :)
      

                    Zapraszam na stronę LAMBRE:
https://crm.lambre.eu/shop.html

Używałyście już tego kremu :)?

 

Komentarze

  1. szczerze mówiąc nie znam, ale krem nie dla mnie, moja cera nie wymaga specjalistycznych kremów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tej marce muszę się przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam kremu, ale opakowanie kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. mam cerę naczyniową, więc krem absolutnie nie dla mnie, ale jeśli miałabym tłustą z chęcią bym go wypróbowała, bo nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze słysze o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem właśnie w trakcie szukania odpowiedniego kremu dla siebie. Az poczytam o firmie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie polecam i zachęcam do zapoznania się z ofertą :)

      Usuń
  8. nie, nie uzywalam, nawet nie znam tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Już samo opakowanie zachęca do zakupu, bardzo ekskluzywne <3 A.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem