Madam Lambre- kosmetyki kolorowe

Dzisiaj kolejna porcja informacji na temat produktów od firmy Madam Lambre. Firma w swojej ofercie ma nie tylko kosmetyki do pielęgnacji ale również kosmetyki kolorowe.
Pressed Eye Shadows Madame LAMBRE- w ofercie dostępnych jest ponad 50 cieni, a więc każdy znajdzie coś dla siebie:) CIENIE MADAM LAMBRE

Cień jest zapakowany w blister ochronny. Posiadają bardzo ładne tłoczenie z twarzą Madame L'Ambre. Używany przez mnie cień- kolor o numerze 21 to delikatny fiolet.
Cień pięknie rozświetla powiekę i nadaje blasku.Posiada błyszczące drobinki które nie są nachalne, a bardzo subtelne. Odpowiednio się rozcierają, dlatego warto je ze sobą łączyć. Cienie nie obsypują się. Idealne do codziennego makijażu :)


Kolejny produkt to Kredka do oczu Madame LAMBRE. Podkreśli naturalne piękno Twoich oczu i nadaje im hipnotyzujące spojrzenie. Produkt testowany dermatologicznie.

 Kredka prezentuje się niezwykle wyjątkowo. Drewniana, zwężająca się ku końcowi ze złotą zatyczką na początku.  Mięciutka końcówka o intensywnej barwie. Miękko i precyzyjnie obrysowuje oko, jest bardzo trwała, na górnej powiece wytrzymuje cały dzień bez rozmazywania. Serdecznie polecam ten produkt o dobrej trwałości i odpowiedniej miękkości, wyróżniający się oryginalnym, ładnym, solidnym wyglądem.
Kredki w 10 kolorach do wyboru. 
Zapraszam do sklepu :)
http://shop.madamelambre.eu/index.php?route=product/category&path=60

Komentarze

  1. Właśnie wczoraj pisałam o tym cieniu:) Bardzo go lubię jak i kredkę, bo zawsze znajduję zastosowanie dla takich kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również bardzo polubiłam te kosmetyki:)

      Usuń
  2. Lubię ich kredki, mam brązową, ale już mi się kończy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym wypróbować kredki bo cienie już znam.

      Usuń
  3. Swego czasu było głośno na blogach o kosmetykach tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co ostatnio zaobserwowałam nadal jest głośno :)

      Usuń
  4. Świetne produkty :) jak zaczynałam blogowanie było o nich głośno

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo podobny fiolet od Sensique, uwielbiam takie kolory :) Nie znam za dobrze tej firmy, ale cienie wyglądają pięknie, podoba mi się ta grafika:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, informuję Cię, że zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) Więcej informacji znajdziesz tutaj:
    http://paleblueme.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze zachwycają mnie opakowania ich kosmetyków i tłoczenia, piękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne mają te kosmetyki :)
    Opakowania są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem