niedziela, 9 marca 2014

Maseczka głęboko oczyszczająca Yves Rocher

Cera trądzikowa wymaga szczególnej pielęgnacji. Firma Yves Rocher stworzyła specjalną serię przeznaczoną dla posiadaczek tej problematyczne cery. Wśród wielu produktów z tej serii posiadam maseczkę głęboko oczyszczającą i dzisiaj na blogu moja opinia o tym produkcie. Składniki pochodzenia roślinnego:wyciąg z miąższu aloesu, z tarczycy oraz jabłka mają przede wszystkim działanie oczyszczające. Maseczkę należy stosować 1 lub 2 razy w ciągu tygodnia. Należy ją bardzo szybko nałożyć na twarz ponieważ ma charakterystyczną kremową delikatnie gliniastą konsystencję która bardzo szybko zasycha. Wystarczy pozostawić ją na 3 minuty i zmyć wodą.
 Działanie:
* od razu widać bardzo ładnie zmatowioną cerę
* ogranicza wydzielanie sebum
* usuwa zanieczyszczenia
* zwęża pory
* cera staje się czysta i gładka
Produkt dostępny jest zarówno w tubce 50ml, jak i saszetce 2×4 ml. Nie zawiera parabenów, formuła oil free. 
Maseczka polecana przez dermatologów.


 Używałyście już tej maseczki :)?





21 komentarzy:

  1. używałam.jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo. nie słyszałam... a cerę mam problematyczną (kiedyś miałam okropny trądzik).. zaraz zobaczę po ile chodzą :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 35 zł...sporo ale warto polować na jakąś okazję, promocję :)

      Usuń
    2. Właśnie... Sądzę, że najszybciej upoluję jakąś na allegro :D :P

      Usuń
  3. ostatnio powiększyła mi się kolekcja maseczek i produktów z Yves Rocher :) akurat tej nie mam, ale są inne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. firma Yves Rocher ma bardzo wiele maseczek w swojej ofercie, z pewnością każda z Was znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  4. nie mam niestety dużego doświadczenie z kosmetykami Yves Rocher

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba Pierwszy raz spotykam się z tą firmą.. Ciekawa, ciekawa :) Dodaję do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam, ale ja to leń jestem jesli chodzi o stosowanie maseczek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie musisz to zmienić:) od razu zauważysz super efekty:)

      Usuń
  7. Takie cudo? W takim razie prędzej czy później wpadnie w moje łapki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam ale chyba sobie ją kupię jak będę teraz zamawiać coś z YR :)
    Zachęciłaś mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam YR, a nigdy nie skusiłam się na produkty z tej serii, a w sumie mojej cerze to ona właśnie najbardziej odpowiada. Przy najbliższym zamówieniu muszę to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie, wypróbuj na pewno nie pożałujesz :)

      Usuń
  10. MAM JA:) kupiłam w promo za ok 17 zł:D super matowi skórę - polecam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie :) efekt matowej skóry zauważyłam już po pierwszym zastosowaniu jej:)

      Usuń
  11. Nie znałam tej maseczki, ale opis działania brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wypróbować, dostępna jest również w małych saszetkach:)

      Usuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)