O problenie próchnicy, zapobieganiu jej i współpracy z firmą Wrigley

Witajcie moje Drogie!:) 

Piękne i białe zęby, hollywoodzki uśmiech to marzenie niemal każdej kobiety. Najważniejsze jest jednak aby przestrzegać kilku podstawowych zasad które są oczywiste niestety  jednak często zapominane. Razem z firmą Wrigley
przypominam o czterech podstawowych krokach do zdrowych i czystych zębów:
*regularnych odwiedzinach stomatologa, 

*dokładnym myciu zębów 2-razy dziennie, 
*regularnym używaniu nici dentystycznej
i co szczególnie ważne, 
*żuciu bezcukrowej gumy po jedzeniu i piciu- gdy jesteśmy poza domem

A jakie są korzyści  żucia bezcukrowej gumy Orbit i Orbit White?

*zdrowe i czyste zęby, możliwość skorzystania, gdy akurat nie mamy możliwości umycia zębów, 
*zdolność neutralizacji kwasów zwiększających ryzyko rozwoju próchnic. A próchnica stanowi bardzo poważny problem. Ponad 90% polskich dzieci w wieku szkolnym ma zęby uszkodzone próchnicą, a to jest powodem złego stanu zdrowia w dorosłym życiu. W rezultacie zaniechań rośnie liczba Polaków, którym wypadają zęby.Proste czynności mają olbrzymie znacznie. Tylko zdrowe zęby to gwarancja pięknego uśmiechu a zarazem pewności siebie:)
Jak napisałam powyżej nawiązałam współprace z firmą
Wrigley, otrzymałam również pakiet gum. 


Żucie bezcukrowych gum ORBIT pomaga neutralizować kwasy, które zwiększają ryzyko próchnicy. Wybieraj gumy z napisem SUGARFREE.

Pamiętaj :-)

Komentarze

  1. nie lubie orbit bo szybko traca smak, wole airways :) ale od gumy jestem uzalezniona :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak ja :D mogłabym ciągle coś żuć :D

      Usuń
  2. to się kochana na żujesz! ale ja tą zasadę rzucia gumy po posiłku od dawien dawna wyznaję mimo to ostatnio zwiększyły się moje problemy z uzębieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszeczkę tak :)
      to bardzo dobrze, a niestety samo rzucie gumy nie daje nam gwarancji zdrowych zębów.

      Usuń
  3. ja uwielbiam orbit zielone, po posiłku zawsze wcinam jedną lub dwie i uwielbiam ich smak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gumy to ja uwielbiam. Żuje zawsze po posiłku!
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zapas, sama też oczywiście zawsze w torebce mam gumy.

    OdpowiedzUsuń
  6. moje ulubione to airways te fioletowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dostałaś paczuchę :) Super! Uwielbiam gumy do żucia, ale sięgam tylko po te super mocne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda świetna jest ta paczka ;)

      Usuń
  8. oj gumy, niezbędnik w torebce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezbędnik w torebce każdej kobiety :)

      Usuń
  9. Lubię mieć paczkę pod ręką. Moje ulubione to mocno miętowe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam żuć wszelkie dumy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam gumy:)miłego żucia:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem