Oczyszczający korektor z olejkiem z drzewa herbacianego i rozmarynu

Dzisiaj wpis o produkcie który wg mnie warto mieć w swojej kosmetyczce a niezbędny jest dla osób z cerą trądzikową. Oczyszczający korektor  z olejkiem z drzewa herbacianego i antybakteryjnym olejkiem z rozmarynu od firmy Oriflame. Już wcześniej pisałam o tej serii TUTAJ oraz o fenomenalnym olejku TUTAJ.
 Korektor posiada dwa kolory: zielony i beżowy.
Zielony zmniejsza widoczność zaczerwienień na twarzy. Polecam stosowanie go na noc- doskonałe działanie gojące wypryski. Beżowa- kryje niedoskonałości przed nałożeniem podkładu, doskonale dopasowuje się do kolorytu skóry. Bardzo przyjemne konsystencja z niezwykłą łatwością rozciera się na twarzy. Korektor nie uczula, co jest bardzo ważne szczególnie u osób z wrażliwą skórą. 
Dużym plusem jest również jego  ocena- w obecnie obowiązującym katalogu 4/2014 kosztuje 9,90 :)

Używałyście już tego korektora :)?






Komentarze

  1. Jak ostatnio przeglądałam katalog, to wpadł mi w oko :D Ale ostatecznie się na niego nie skusiłam ;) Zamiast tego kupiłam dziś kamuflaż Catrice :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem;) kamuflaż Catrice to również bardzo dobry produkt :)

      Usuń
  2. nie używałam i nie znam, ale nie przepadam za korektorami w sztyfcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy produkt, chętnie go wypróbuję;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam parę lat temu u jeszcze nie pamiętam jak działał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze go nie miałam,ale chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie:)

    Nie miałam, ale kolorek mnie zaintrygował.. kojarzy mi się z osławioną zieloną bazą z Gosha bodajże:)
    Mam korektor, ale nie używam:)

    Miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne zdjęcia, masz świetne makro. nie miałam tego korektora

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię korektory,ale tego jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam toniku z drzewa herbacianego (nie z oriflame). I jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem