sobota, 29 marca 2014

The ONE by Oriflame

Witajcie!:)
Mam ogromną przyjemność zaprezentować Wam nową markę kosmetyków kolorowych The ONE od Oriflame. W skład marki wchodzą trzy nowe serie, z pewnością każda z Was wybierze odpowiednią dla siebie. 
* Codzienne piękno
* Spektakularny efekt
* Ultra trwałość

The ONE to pierwsza marka makijażowa która łączy najświeższe trendy w modzie z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi oraz praktycznymi poradami dotyczącymi wizażu. Dla kogo są to kosmetyki? Dla każdej z nas bo każda kobieta chciałaby być tą wyjątkową, jedyną, po prostu The One :) W sumie w ofercie pojawi się ok 230 nowych produktów, w najnowszym katalogu 5/2014 (piękna srebrna okładka, niestety zdjęcie nie oddaje tego :/ ) przedsmak do tego co czeka nas troszeczkę później.
http://pl.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml?per=201405
W dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać Wam produkt z serii High impact- Spektakularny efekt :

* Tusz do rzęs The ONE  Volume Blast
Ten doskonały tusz daje rzęsom 24x większą objętość rzęs. Nie zaciąga się, nie kruszy i nie obsypuje się. Rewolucyjna szczoteczka Lash Explosion wykrywa, zbiera i rónomiernie pokrywa tuszem każdą rzęsę , nawet najmniejszą aby idealnie rozdzielić rzęsy i nadać im spektakularną objętość. 
Tusz wzbogacony jest w bogatą,kremową formułę oraz w system BOLD BOOST WAX który nadaje rzęsom ultra objętość przy każdym użyciu. To wspaniały tusz nie wyobrażam sobie żebyś nie miała go w swojej kosmetyczce.  Skontaktuj się ze swoją konsultantką lub napisz wiadomość do mnie : aleksandraa2304@gmail.com
Kupując dowolny produkt z serii The ONE w 5 katalogu bierzesz udział w losowaniu wspaniałych nagród:

21 komentarzy:

  1. Cudowny jest ten tusz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy to tusz, czy rzęsy są takie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tusz jest ładny i daje przepiękny efekt na rzęsach :)

      Usuń
    2. zgadzam się, efekt jaki daje wygląda naprawdę super:)

      Usuń
  3. Kiedyś miałam tusz zOriffame, ale taki garantowy w kwadratowej buteleczce, na poczatku był fjany a potem zaczał mi wyrywac rzęsy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś zdecydowanym wyjątkiem, 100% moich klientek jest zadowolona z tuszy oraz innych produktów z Oriflame :)

      Usuń
  4. Lubię takie różowe opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. wszystko po to aby zadowolić klientów :)

      Usuń
  6. szczoteczka bardzo mi się podoba tego tuszu, ciekawa jestem jak sprawdzałby się na moich rzęsach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oriflame ma naprawdę dobre tusze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepada za tuszami Oriflame, mi podrażniają oczy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi przykro, moje oczy są bardzo wrażliwe- używam tuszy z Oriflame i nie mam żadnych kłopotów być może problem leży gdzieś indziej

      Usuń
  9. Muszę przyznać, że ten tusz nadaje fajny, subtelny look rzęsom:) chyba się na niego skuszę. A jakiego cieniu do powiek użyłaś na tych zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście cień z firmy Oriflame o którym już niebawem na blogu :)

      Usuń
  10. lubię takie szczoteczki, fajny efekt zagęszczenia.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)